آوای جنوب

مدیرعامل فجرسپاسی : تیم فوتبال نفت را قربانی کردند /از لیگ دسته اول فوتبال کنار می کشیم

:در دیدار مس کرمان برابر نفت و گاز گچساران که یکشنبه در کرمان بر گزارشد تیم میهمان را با اخراج سه بازیکنش قربانی کردند تا تیم مس در آخرین لحظات دیدار به گل برتری دست یابد وتیم مورد نظر آنها پیروز شود

IMG14574610مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با انتقاد از نحوه قضاوت داوران در مسابقات فوتبال دسته اول گفت: از لیگ کنار می کشیم تا آنهایی که در فدراسیون فوتبال نشسته اند،خوشحال شوند.

آوای جنوب؛

ظهراب قنبری امروز (سه شنبه ) در گفت وگو با خبرنگاران افزود:مسوولان فدراسیون برای تیم های بدون حاشیه همچون فجرسپاسی هیچ ارزشی قایل نیستند وگرنه شرایط بهتری فراهم می کردند تا تیم های سازنده و بدون ادعا، بدون ترس کارشان را دنبال کنند.

وی افزود: مسابقات فوتبال دسته اول یتیم است و گرنه دلیل ندارد که بخواهند ضعیف ترین داوران را برای دیدارهای حساس انتخاب کنند.

قنبری خاطرنشان کرد : تا کنون براثر اشتباه داوران که مورد تایید قرار گرفته ۱۰ امتیاز از دست داده ایم و با توجه به حساسیت مسابقات که حتی یک امتیاز و یا یک گل می تواند در سرنوشت تیمی در پایان فصل تعیین کننده باشد به نظر می رسد این ۱۰ امتیاز تا این لحظه رقم بالایی باشد که قابل پیگیری است.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی به قضاوت داور دیدار این هفته تیمش در برابر آلومینیم هرمزگان اعتراض کرد و افزود: این دیدار ۱۲ بهمن ماه برگزار شد ولی نباید داوران کرمانی که تیم شهرشان در این گروه است ، برای قضاوت این دیدار انتخاب می شدند ضمن این که ناظر دیدارهم بوشهری بود. این انتخاب ها اشتباه بود چرا که ایران جوان هم در این گروه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد : دردقیقه ۸۲ دیداربرابر آلومینیم درحالی که یک بر صفر از حریف پیش بودیم بازیکن تیم آلومینیم بر روی مدافع ما خطا کرد و او تعادلش را از دست داد و کمک داور هم به نشانه خطا پرچم را بالا برد اما با کمال تعجب داور وسط که کرمانی بود نقطه پنالتی را نشان داد که این امر نمی تواند غیرعمدی باشد .

قنبری ادامه داد:در دیدار مس کرمان برابر نفت و گاز گچساران که یکشنبه در کرمان بر گزارشد تیم میهمان را با اخراج سه بازیکنش قربانی کردند تا تیم مس در آخرین لحظات دیدار به گل برتری دست یابد وتیم مورد نظر آنها پیروز شود.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی تاکید کرد: ادامه روند حق کشی ها برای تیم فجر قابل قبول نیست و بهتر است کناره گیری کنیم چرا که ˈآنچه به جایی نرسد ، فریاد است.ˈ

دیدار تیم فجر سپاسی و آلومینیم در هفته نخست دور برگشت فوتبال دسته اول باشگاه کشور با تساوی یک بر یک پایان یافت .

تیم فجرسپاسی پس از ۱۲ دیدار در جدول رده بندی گروه یک مسابقات با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و تیم مس کرمان با ۱۳ امتیاز در رده دهم است. در این گروه تیم فولاد نوین اهواز با ۲۴ امتیاز صدرنشین است.

مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های ایران در دو گروه ۱۲ تیمی بر گزار می شود و در پایان دو تیم اول هر گروه مستقیما به لیگ برتر صعود خواهند کرد و تیم های دوم به دیدار پلی اف می روند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president