آوای جنوب

امام جمعه موقت گچساران:

مدیران شهرستان گچساران در عزل و نصب ها مراحل قانونی را رعایت کنند

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه انتصاب معاونان بدون استعلام از اداره اطلاعات جرم است، گفت: مدیران شهرستان گچساران در عزل و نصب ها مراحل قانونی را رعایت کنند.

آوای جنوب؛

پرویز خواجه زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه گچساران، اظهار کرد: مسئولیت ها یک امانت هستند که باید سعی کنند از این امتحان الهی سربلند بیرون بیایند.

وی با اشاره به ضرورت عزل و نصب ها با هدف بهتر شدن فضای و روند توسعه، بیان کرد: وقتی یک مدیر تغییر می کند بنا باید بر اساس شایسته سالاری و با هدف سرعت بخشیدن به قطار توسعه باشد نه اینکه مسائل دیگر دخالت داده شود.

خواجه زاده با اشاره به ضرورت اقدام جهادی مدیران برای کاهش بلایای طبیعی، ابراز کرد: انتظار می رود دولت برای مقاوم سازی ساختمان های شهری و روستایی منابع لازم را در اختیار بانک ها قرار دهد.

وی عنوان کرد: دادن آموزش های امداد و نجات و کمک های اولیه به مردم برای هنگام وقوع بلایای طبیعی پیش بینی نشده از جمله سیل و زلزله توسط دستگاه های اجرایی متولی ضروری است و انتظار می رود در این زمینه چاره اندیشی کنند.

خواجه زاده با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های شهرداری گچساران، خاطرنشان کرد: شهرداری برای برای پاکسازی نخاله های ساختمانی و پسماندهای خانگی در مسیر کانال های شهر با توجه به شروع فصل بارندگی اقدام کند.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و ضرورت اجرای آن، تصریح کرد: متاسفانه طی چند سال اخیر به اجرای این قانون در استان کهگیلویه و بویراحمد بی توجهی می شود که انتظار می رود در این زمینه چاره اندیشی شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president