آوای جنوب

محک سخت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل سایپا لیگ برتری+تصاویر

آوای جنوب؛
محک سخت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل سایپا لیگ برتری+تصاویر

 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در یک دیدار تدارکاتی به مصاف سایپا لیگ برتری رفت.

 

براساس این گزارش، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه دیدار های تدارکاتی و اردو آماده سازی خود در تهران به مصاف سایپا  لیگ برتری رفت تا جدی ترین محک این تیم با بازیکنان جدید را تجربه کند.

این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی سایپا برگزارشد در پایان با نتیجه شش بر دو به سود تیم سایپا  به پایان رسید.

این دیدار که دومین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های لیگ برتری بوده در مشحص کردن بسیاری از نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال نفت تاثیر گذار بوده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت : بازی با سایپا به غیر از نتیجه حاصله برای ما ازنظر فنی کاملا قابل قبول بوده است.

یوسف نادریان افزود: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دوران بدنسازی و آمادگی خود را طی می کند اما انگیزه بازیکنان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی نشان از حس مبارزه طلبی وروحیه بالای آنها جهت حضور در مسابقات لیگ دسته دوم است.

نادریان تصریح کرد: بازی کردن بازیکنان جوان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل ستاره های تیم سایپا همچون جوادنکونام (کاپیتان تیم ملی) غلامرضا رضایی بازیکن باسابقه فوتبال ایران کار ساده ای نیست و بچه های ما با حملات پرشمار خود نشان دادند که برای گل زنی از هر فرصتی استفاده می کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارداشت: این بازی محک جدی برای بازیکنان ما ببود و بایستی بسیاری از نقاط ضعف تیم با گرفتن چند بازیکن تقویتی اصلاح شود.

وی از نمایش زیبای بازیکنان جوان تیم خود در این بازی گفت و افزود: دو گل زیبای بازیکنان نفت گچساران  در مقابل بازیکنان ستاره تیم سایپا توجه هر تماشاگری را به اعتماد به نفس بالا و جدیت بازیکنان این تیم جلب کرده است.

نادریان بیان کرد: در حال حاضر در اردو هشت روزه به سر می بریم و تمرینات بدنسازی و کار با توپ را به خوبی طبق برنامه پیاده کرده ایم .

وی در خصوص قرعه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم اظهارداشت: هیچ یک از بازیهای ما ساده نیست و تمام تلاش تیم برای صعود از گروه مقدماتی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یادآور شد: در این اردو چند بازی تدارکاتی دیگر نیز با تیم های دسته دوم برگزار خواهیم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president