آوای جنوب

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در باشت برگزار شد+تصاویر

محفل انس با قرآن به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با حضور قاری مصری در باشت برگزار شد.

آوای جنوب؛

شامگاه دوشنبه به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد محفل انس با قرآن با حضور قاری جهان اسلام فاروق‌احمد احمد‌ضیف در باشت برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور حجت‌الاسلام جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه باشت، مسئولان محلی و مردم باشت در محل مسجدالنبی این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه باشت در این آئین معنوی ضمن تقدیر از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای برگزاری این محفل قرآنی در شهرستان باشت اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم  با انس گرفتن با کتاب آسمانی قرآن در زندگی از برکات این کتاب الهی بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به این‌که آیات قرآن می‌تواند کوه را متلاشی و خاشع کرده در پاسخ به مسئله‌ای مبنی بر تأثیر‌گذار نبودن قرآن بر برخی انسان‌ها افزود: امروز در جهان اسلام کشوری که ادعا دارد بیشترین ارتباط را با قرآن دارد، عربستان سعودی است که امروز به مردم مظلوم و مسلمان یمن حمله کرده و جنایاتی را مرتکب می‌شوند و این‌ها به علت زنگار بستن قلب‌های آن‌ها بوده که مانعی برای نفوذ برکات آیات قرآن بر وجودشان می‌شود.

این استاد حوزه گفت: اگر دل نرم باشد انسان می‌توان از معارف الهی بهره‌مند شود و همه این‌ها در گروی اطاعت از دستورات الهی است.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president