آوای جنوب

سازمان هواپیمایی کشور

مجوز افزایش پرواز فرودگاه گچساران صادر شد

به گزارش آوای جنوب؛ به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان اظهار کرد: در جهت تامین نیازهای حمل و نقل هوایی استان کهکیلویه و بویراحمد مقرر شد پروازهای فرودگاه گچساران

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز افزایش پروازهای فرودگاه گچساران خبر داد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب؛ به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان اظهار کرد: در جهت تامین نیازهای حمل و نقل هوایی استان کهکیلویه و بویراحمد مقرر شد پروازهای فرودگاه گچساران افزایش یابد.

وی افزود: بر اساس مجوز صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی ماهان از ۲۲ آبان‌ماه امسال به صورت برنامه ای یک پرواز هفتگی در مسیر تهران- گچساران- تهران برنامه ریزی کرده است.

وی یادآورشد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی آسمان به صورت برنامه ای در مسیر موصوف یک پرواز هفتگی و شرکت هواپیمایی نفت در مسیر خارک – گچساران- خارک یک پرواز هفتگی انجام می دهد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: در استان مذکور فرودگاه یاسوج نیز فعال بوده و دارای شش مجوز پرواز هفتگی است که در مجموع در استان کهکیلویه و بویراحمد در هفته ۸ پرواز انجام می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president