آوای جنوب

سیدناصر حسینی‌

ما مثل کبک سر خود را زیر برف نمی‌کنیم /بنویس من اصولگرا هستم

اگر شخصی در جبهه اصولگرایی «ترین» باشد صددرصد از وی حمایت خواهم کرد

DSC_0629جانباز و آزاده دفاع مقدس و نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» گفت: ما مثل کبک سر خود را زیر برف نمی‌کنیم که بعد به راحتی تغییر موضع بدهیم.

آوای جنوب؛

سیدناصر حسینی‌پور شب گذشته در گفتگو با آوای جنوب در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی این‌که در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت به عنوان کاندیدا شرکت خواهد کرد، اظهار کرد: قصد حضور در انتخابات آینده نمایندگی مجلس شورای اسلامی را ندارم؛ من در شورای امنیت ملی مشغول فعالیت هستم و به حضور در انتخابات آینده گچساران فکر نکرده‌ام.
وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا قصد کاندیداتوری در تهران را دارید نیز گفت : بنده قصد کاندیداتوری در هیچ جا را ندارم و من در مقایسه با اخوی بزرگترم (سید قدرت حسینی) عددی نیستم که بخواهم کاندید شوم .
حسینی‌پور با بیان اینکه با توجه به جایگاه فعلی در مسائل بومی و منطقه‌ای وارد نمی‌شوم، در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این‌که اگر اصولگرایان در گچساران برای کاندیداتوری شخصی اجماع کنند از وی حمایت می‌کنید،تاکید کرد : اگرمنظورشما  این است که من اصولگرا هستم یا نه، باید به شما بگویم: : ما مثل کبک سر خود را زیر برف نمی‌کنیم که بعد به راحتی تغییر موضع بدهیم.
وی افزود: ما از کسانی نیستیم که ظهر پشت سر امام حسین (ع) نماز بخوانیم و شب با یزید شام بخوریم از این خبرها نیست .
نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» با بیان اینکه اصولگرایی مانند مهری بر پیشانی ما نقش بسته است، تأکید کرد: البته سخنان من ربطی به مسائل سیاسی ندارد و هدف از بیان آن بر شفافیت موضع من است.
ایشان درپایان خاطرنشان کرد: اگر شخصی در جبهه اصولگرایی «ترین» باشد صددرصد از وی حمایت خواهم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president