آوای جنوب

ماجرا تمام / وزیر کشور از نمایندگان مجلس عذرخواهی کرد

فضلی وزیرکشوروزیر کشور در واکنش به اعتراض نمایندگان و مطالبه آنها از او برای ارائه مصادیق ورود پول‌های کثیف به انتخابات، با عذرخواهی جلسه علنی را ترک کرد.

آوای جنوب؛

حضور عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه علنی برای آنچه درباره ورود پول های کثیف به انتخابات مطرح کرده بود با حاشیه‌هایی همراه بود.

*وزیر کشور در مقدمه سخنان خود با متهم کردن رسانه‌ها به تحریف سخنانش در خصوص ورود پولهای کثیف به انتخابات گفت که منظورم پیشگیری برای مقابله با ورود پول‌های کثیف به انتخابات بوده است؛ نمایندگان مجلس بعد از اظهارات مقدماتی وزیر کشور به وی اعتراض کرده و خواستار ارائه مصداق ورود پول‌های کثیف به انتخابات شدند که رحمانی فضلی گفت: چرا از من انتظار دارید درباره چیزی که طرح شده و به وقوع نپیوسته صحبت کنم و بگویم که پول کثیف وارد انتخابات شده است. من چنین چیزی نگفته‌ام و برخی رسانه‌های داخلی و خارجی با اهداف سیاسی آن را تحریف کردند.

*بعد از آنکه رحمانی فضلی سخنانش را به سمت قاچاق مواد مخدر در آمریکا، اروپا و برخی کشورهای دیگر برد، مجدداً نمایندگان اعتراض کرده و سخنان وزیر را قطع کردند؛ حجت الاسلام ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت به نمایندگی از نمایندگان از رحمانی فضلی خواست درباره مصادیق ورود پول های کثیف به انتخابات به صورت شفاف صحبت کرده و درباره مسائلی که به موضوع جلسه ارتباطی ندارد ورودی نداشته باشد، اما رحمانی فضلی مجدداً خطاب به ابوترابی گفت که اظهاراتش درباره پول‌های کثیف تحریف شده است.

*رحمانی فضلی سخنان خود را با عذرخواهی از نمایندگان به پایان رساند و گفت که به دلیل تحریف اظهاراتش در رسانه‌هایی که به گفته او با اهداف سیاسی آن را منعکس کرده بودند از نمایندگان عذرخواهی می‌کند.

*بعد از پایان اظهارات رحمانی فضلی و هنگامی که وی از جایگاه سخنرانی به پایین آمد بیش از یکصد نماینده دور وی حلقه زده و خواستار ارائه اظهارات شفاف و مصداقی درباره ورود پول‌های کثیف به انتخابات شدند که در این بین درگیری لفظی کوتاهی نیز بین حسینیان و رحمانی فضلی شکل گرفت که با میانجگری نمایندگان و معاونان وزیر کشور به پایان رسید و وزیر جلسه علنی را ترک کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president