آوای جنوب

ماجرای زمین خواری در گچساران/چه کسی این مافیا را در گچساران زمین می زند

آوای جنوب

به راستی ماجرای زمین خواری در گچساران چیست!! یک روز خبر از زمین خواری در چهاربیشه و روز دیگر در اسلام آباد لیشتر و این اطراف شهر است و در درون شهر هم سند بنام می شود و آب از آب تکان نمی خورد.

این را ما نمی گوییم بلکه با نگاهی با آمارها خود حکایت از این ماجرا دارد.
با نگاهی به گزارش عملکردها و برخی برخوردها خود حکایت از آن دارد زمین خواری در گچساران کوچک ما به مافیایی تبدیل شده است که هیچ کس جلودار آن نیست.
اینکه در پشت صحنه چه خبر است و ملاحظات چه چیزی می شود و کار در کدام دستگاه انجام می شود را بهتر آن است مسوولان امر ورود کنند اما به راستی فردای قیامت چه پاسخی خواهند داد.
لزوم برخورد قاطع با زمین‌خواران/جلوی تخلف را باید از سرچشمه گرفت
مردم باید به خوبی بدانند نگاه شخص اول دستگاه قضایی اینگونه است.
آیت الله رییسی رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم برخورد قاطع دادگستری‌ها با زمین خواری‌ها، به صراحت می گوید: اجازه ندهید سودجویان کاربری اراضی کشاورزی و منابع طبیعی را برای احداث ویلا و مراکز تفریحی تغییر دهند.
آیت الله رییسی تاکید می کند؛ جلوی تخلف را باید از سرچشمه گرفت. هر قانون‎ شکنی و جرم یک قانون ‎شکنی و جرم دیگر را در پی دارد.
با نگاهی به آمار همین دستگاه قضا و برخورد با برخی از زمین خواران به خوبی در می یابیم چگونه راحت و بی سر و صدا سند زده می شود و آب از آب تکان هم نمی خورد و مشخص است مافیایی بزرگ در پشت این صحنه حضور دارد چرا که همچنان زمین خواری ها ادامه دارد.
جناب آقای ادیبان اینجا گچساران است جایی که عده ای گرم بازی های چپ و راست هستند و برخی در این میان به دنبال بلعیدن زمین های بیت المال.

همگان به خوبی می دانیم آیت الله رئیسی در سخنان خود با مفسدین اتمام حجت کرد و لذا امیدواریم در آینده نزدیک مفسدین واقعی، زمین خواران و کسانی که سالهاست سر در توبره بیت المال دارند و در حاشیه امن قرار دارند دستگیر، محاکمه و به سزای اعمال پلید خود برسند.

راستی دروازه ورودی زمین خواری در گچساران کجاست؟؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president