آوای جنوب

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران

لزوم هم‌اندیشی همه تفکرات سیاسی برای برگزاری باشکوه‌تر دهه فجر

مرادیمسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران لزوم هم‌اندیشی همه تفکرات سیاسی برای برگزاری باشکوه‌تر دهه فجر این شهرستان را خواستار شد.

آوای جنوب؛

یدالله مرادی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم‌های ویژه دهه فجر و ساماندهی کمیته طرح و برنامه‌ریزی گفت: انقلاب اسلامی ایران اتفاقی بزرگ در جهان معاصر بود که با تشکیل آن حیات فکری و سیاسی استکبار و غرب به خطر افتاد.

وی افزود: دنیای استکبار با به خطر افتادن حیات فکری و سیاسی خود با تشکیل انقلاب اسلامی از روش‌های مختلفی در پی ضربه زدن به انقلاب بود که در این راه هیچ‌گاه موفقیتی کسب نکرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران و مسئول ستاد دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با بصیرت ایران اسلامی بر مواضع انقلابی خود تاکید دارند، گفت: هنوز مردم ایران اسلامی بر مواضع خود مبنی بر استقلال، آزادی جمهوری اسلامی تاکید داشته و روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده‌اند.

مرادی با اشاره به اهمیت برگزاری مناسبات و مراسم‌های مختلف انقلاب عنوان کرد: شاید سالگردها و مناسبت‌ها به دیدگاه عده‌ای کلیشه‌ای و تکراری باشد اما ۳۷ سال مردم به صورت خودجوش این مناسبت‌ها را برگزار می‌کنند.

وی افزود: اما وظیفه ما فراهم کردن شرایط مشارکت عمومی و بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم است.

مرادی با بیان اینکه این نشست با توجه به حضور سلایق، تفکرات و گروه‌های سیاسی برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، اظهار کرد: ستاد دهه فجر کشور دارای ۲۱ کمیته بوده و در گچساران نیز ۱۶ کمیته در نظر گرفته شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هدف از برگزاری این گردهمایی را اطلاع‌رسانی کمیته‌ها برشمرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ توسط توده مردم تشکیل شد و هیچ مسئولی و رئیسی در این انقلاب نقش نداشت چراکه همه وابسته به رژیم پهلوی بودند.

مرادی هم‌اندیشی در راستای حضور حداکثری مردم با توجه به فعالیت کمیته‌های ۱۶‌گانه را از اهداف این نشست عنوان کرد و گفت: درگیر کردن همه تفکرات و اقشار مردم در مناسبت‌ها به ویژه راهپیمایی و مناسبت‌های دهه فجر باید در دستور کار کمیته‌ها قرار گیرد.

وی افزود: هیچ‌گونه تفکر سیاسی، قومی و حزبی در کمیته‌های ۱۶‌گانه دهه فجر وجود ندارد و همه باید با هم‌اندیشی در راستای برگزاری باشکوه‌تر مناسبت‌های دهه فجر گام برداریم.

مرادی کمیته طرح و برنامه را مهم‌ترین کمیته ۱۶‌گانه دهه فجر گچساران دانست و گفت: در این کمیته که مهم‌ترین کمیته دهه فجر گچساران است لزوم همکاری و هم‌اندیشی همه تفکرات و گروه‌ها احساس می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نرگس احمدپور گفت:

    درود.
    باتوجه به نیاز جامعه ی جوان در شناخت چهره های برجسته ی مبارز وانقلابی گچساران در سالهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بر مسئولین واجب است در موارد برگزاری جشن وهمایش از وجود افراد آگاه سیاسی جهت شناختن چهره های برتر گامی اساسی بردارند.اینکه عده ای جمع شوند وهزینه کنیم ودر فکر تدارکات وتزئینات بدون اطلاع رسانی به قشر نوجوان وجوان وبدون شناساندن موارد واجب به نسل جوان که دید سیاسی و آگاهی واندیشه ی اجتماعی کمی دارند سهل انگاری بزرگیست-ما عرصه ی بزرگ انتخابات و رساله ی عظیم سیاسی واجتماعی بر دوش داریم که اولین لازمه ی خوب شناساندن افراد -جناهها و ارزشها در وحله ی اول شناخت کافی از عناصر تشکیلاتی انقلاب نابیست که با خون همسالان جوانان امروز به ثمر نشسته..

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president