آوای جنوب

قلعه نویی : جیمی جامپ یاسوجی با استشهاد از مسجد محله اش به استقلال می آید

شب‌ها در پارک می‌خوابم و غذایم کیک و ساندیس است

absalanبازیکنان تیم فوتبال استقلال از حضور جیمی‌جامپ در تمرین استقلال استقبال کردند.

تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت یک روزه از ساعت ۱۸ دیروز (یکشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد.

* در این تمرین تنها خسرو حیدری و فرزین گروسیان غایب بودند. هاشم بیک‌زاده نیز پس از صحبت با کادر پزشکی تمرین نکرد و نظاره‌گر تمرین بود.

* فردی به نام مصطفی آب‌سالار که به جیمی‌جامپ معروف است امروز در تمرین استقلال حضور داشت و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی این تیم قرار گرفت. این فرد در جمع خبرنگاران گفت: افرادی که در جریان بازی به وسط زمین می‌روند دیوانه هستند اما من هدف دارم. من دوست دارم که کنار استقلال حضور داشته باشم و برای تیم فعالیت کنم. من از یاسوج به تهران آمدم و شب‌ها در پارک می‌خوابم و با کیک و ساندیس روزگارم را می‌گذرانم. از علاقه‌ای که به استقلال دارم از شما می‌خواهم که به عنوان تدارکات کنار تیم حضور داشته باشم و به من جای خاص بدهند.

وی افزود: من برای کارم هدف دارم و دیگر ادعای فوتبالیست شدن ندارم.

* جیمی‌جامپ ایرانی که در آغوش حنیف‌عمران زاده بود دقایقی روپایی زد و زمین را مانند استارت‌های معروفش طی کرد. بر این اساس بازیکنان استقلال برای او دست زدند و عمران‌زاده گفت که مدارک این فرد را تحویل بگیرید تا بازیکن استقلال شود. همچنین هاشم بیک‌زاده با این فرد عکس یادگاری گرفت.

* جیمی‌جامپ هنگامی که متوجه شد قلعه‌نویی به کمپ آمده است به سمت او رفت و درخواستش را به او گفت. سرمربی استقلال در پاسخ به این فرد گفت که باید از مسجد و محل زندگی‌اش استشهاد بیاورد تا با درخواستش موافقت شود.

* کریمی بوستانی مربی دروازه‌بان‌های استقلال که از اظهارات نیما رسولی یکی از آنالیزورهای استقلال علیه او و فروزان در یکی از رسانه‌ها ناراحت بود در رختکن با امیر قلعه‌نویی صحبت کرد. ظاهرا این آنالیزور از استقلال کنار گذاشته شد.

* تمرین با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان آغاز شد و سرمربی آبی‌پوشان در بخشی از اظهارات خود به بازیکنان گفت: بازی با صبای قم را فراموش کنید و همه ذکر و فکرتان به دو بازی آینده باشد.

* رضا عنایتی، امیرحسین صادقی و امید ابراهیمی دقایقی با امیر قلعه‌نویی گفت‌وگو کردند.

* محور تمرین آبی‌پوشان دویدن دور زمین کارهای کششی و فوتبال درون تیمی بود.

* هنگامی که بازیکنان در زمین می‌دویدند برخی استقلالی‌ها و حنیف عمران‌زاده تولدش را که روز پنجشنبه گذشته بود تبریک گفتند. صادقی به شوخی به عمران‌زاده گفت که نگران نباشد و برای او کیک می‌خرد.

* بازیکنان همچنین در خصوص موقعیت دقایق آخر هادی شکوری مدافع صبا صحبت کردند و اعتقاد داشتند که اگر توپ وی گل می‌شد شرایط اکنون کمی بد می‌شد.

* رضا عنایتی مهاجم استقلال با خودروی جدیدش پورشه در محل تمرین حاضر شدند.

* طبق دستور کادر فنی تمرین فردای آبی‌پوشان ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار خواهد شد.

* یک گروه فیلمبرداری برای تهیه مستندی با آرش برهانی گفت‌وگو کرد که به بحث علمی ورزش می‌پرداخت.

تیم فوتبال استقلال یکشنبه هفته آینده در هفته بیست و نهم لیگ برتری در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president