آوای جنوب

قلب بازی ” مجازی فرماندار گچساران با شهردار دهدشت/واکنش جالب یک شهروند به علیرضا اتابک+تصویر

آوای جنوب

فرماندار گچساران به یکی از پست های صفحه مجازی شهردار دهدشت واکنش جالبی نشان داده است و همین پاسخ علیرضا اتابک با واکنش قابل تأمل یکی از کاربران مواجه شده است.

به گزارش آوای جنوب گسترش استفاده از شبکه ‌های اجتماعی در جامعه ایرانی، جنبه های گوناگون زندگی افراد را دچار دگرگونی کرده است. این شبکه ها در کنار کارکردها و مزیت های خاص خود پیامدهای گوناگونی در زندگی مردم داشته است. آمارهای داخلی و بین المللی نشان می دهد که ایرانیان سهم فراوانی در استفاده از شبکه های اجتماعی دارند و این سهم روز به روز در حال افزایش است.

این روزها علاوه بر مردم عادی،مسئولان نیز حضور بسیار فعالی در شبکه های اجتماعی دارند و گاهی از مردم عادی نیز استفاده آن بیشتر است.

فعالیت مدیران در شبکه های اجتماعی و مطالبی که در آن رد و بدل می کنند همیشه مورد توجه کاربران قرار می گیرد؛ در یکی از این موارد فرماندار گچساران به یکی از پست های صفحه مجازی شهردار دهدشت واکنش جالبی نشان داده است و همین پاسخ علیرضا اتابک با واکنش قابل تأمل یکی از کاربران مواجه شده است.

فرماندار گچساران که پیش از این فرماندار شهرستان کهگیلویه بود در واکنش به پست تابش نژاد نوشته است: ” سلام مهندس متفکرانه به دهدشت نگاه کردی درود ”

این نظر اتابک که در نوع خود جالب توجه است واکنش یکی از کاربران را در پی داشت که نوشته است: ” جدی؛ خود شهرداری رو هوا هست فکری به حالش نشده نگاه ظاهری و ژستی پیش کش شما مسئولین”

علیرضا اتابک فرماندار گچساران از جمله مسولینی است که در صفحه اینستاگرام خود همواره پاسخ مخاطبین خود را می دهد .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president