آوای جنوب

قضاوت داور گچسارانی برای دیدار سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان

راهیرئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: داور هم‌استانی یکی از اعضای تیم قضاوت‌کننده بازی سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان است.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: در این دوره از لیگ برتر فوتبال کشور چند بازی حساس را داوران هم استانی قضاوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: همانند سال‌های گذشته که داوران خوبی از استان در رده‌های مختلف و لیگ‌های کشور بازی‌هایی را قضاوت کردند امسال نیز نمایندگان استان ما با شایستگی در این دوره از لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشته‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه از حضور محمد راهی در تیم داوری بازی سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در بازی فردا پنج‌شنبه ۱۵ آبان خبر داد.

موسوی اضافه کرد: این بازی محمدرضا اکبریان به عنوان داور وسط و رضا سخندان و محمد راهی داور هم استانی به عنوان کمک داور همراهی خواهند کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: این بازی در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور و به میزبانی تیم اصفهانی برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری کلاس پیشرفته داوری توسط فیفا در کشور خبر داد و گفت: در این کلاس پیشرفته روح‌الله شریفی داور هم استانی به عنوان یکی از ۳۰ داور برگزیده حضور خواهد داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان تصریح کرد: اکنون و با پیشرفت و توسعه فوتبال در جهان و کشور باید داوران خود را به دانش روز فوتبال تجهیز کنند تا بتوانند در سطوح ملی و بین‌المللی برای کشور و استان بدرخشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president