آوای جنوب

قشقایی‌های گچساران و خلق حماسه در تالار قصر سفید/قشقائی ها: هومان را تنها نخواهیم گذاشت/سردار قشقایی ها هم به گچساران می آید

به گزارش آوای جنوب در یادداشت های گذشته به پیچیدگی خاص دکتر هومان عسکری کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه گچساران و باشت پرداختیم.

 

در آن یادداشت سعی بر آن داشتیم تا بیان کنیم فرزند قشقایی ها در این انتخابات و نسبت به مدت کمی که داشته است نسبت به دیگر رقبا موفق تر عمل کرده است.
هومان عسکری کاندیدای جوانی که در اوج جوانی می رود تا با عبور از چپ و راست در انتخابات پیش رو شگفتی ساز شود.
عسکری که نسبت به دیگر کاندیداهای انتخاباتی حرف برای گفتن دارد در اولین مراسم خود در در تالار ستاره شب قدرت خود را به رخ کشید و قشقایی ها نشان دادند فرزند خود را تنها نخواهند گذشت چنانکه پسر با صداقت قشقایی ها برای اولین بار توانست چپ و راست را دور هم جمع کند.
عسکری کاندیدای جوانی است که برای دیگر رقبا کار را سخت کرده است و با دوری از به کار بردن نام حیوانات و توهین به دیگر کاندیداهای انتخاباتی نماینده فعلی را به مناظره دعوت کرد که این نشان از علم و شجاع بودن هومان عسکری دارد.
تاجگردون که حاضر نشده است تا به امروز تن به مناظره با فرزند با صداقت قشقایی ها دهد و این نشان از عقب نشینی تاجگردون در مقابل هومان قشقایی ها است.
هومان پسر جوانی که علمی صحبت می کند و با ارائه برنامه نشان داد گفتمان او با دیگران متفاوت است.
او آمده است تا راه بهمن بیگی را ادامه دهد و اینروزها و پس از مدت کمی متوجه می شویم راهش را خوب بلد است و دیدارها و نشست های او در جمع قشقایی ها نشان از این دارد.
عیارش مشخص است و اهل معامله نیست چنانکه بیان می کند به من پیشنهاد شد که به صحنه نیایم اما آمده ام تا قشقائی زنده بماند.
او از نسل صولت دوله و جهانگیرخان است و از آن با افتخار یاد می کند.
پسر جوان قشقایی در مدت حضور کم خود در فضای انتخابات گچساران و باشت تا کنون معادلات خیلی را برهم زده است چنانکه شاید در تصاویر در کنار او نباشند و در کنار رقیب اصلی اش باشند اما در محرمانه ها در کنار هومان هستند و این بدان معناست که او شگفتی ساز انتخابات ۹۸ گچساران و باشت خواهد شد.
او اولین کاندیدایی بود که از باران نا عادلانه سخن گفت و از طرح و برنامه هایش سخن گفت.
او در کمترین زمان ممکن مناطق ترک نشین را همراه خود کرد به گونه ای که امروز مناطق ترک نشین یکدست همراه او هستند.
حالا او امروز شنبه ۲۶ بهمن ۹۸ در قصر سفید گچساران می خواهد از ناگفته هایی بگوید که تاکنون نگفته است و باید دید آیا قشقایی همچون تالار ستاره سفید فرزند ایل را در آغوش خواهند گرفت.
امروز در حالی هومان عسکری در تالار قصر سفید رأس ساعت ۱۷ عصر در جمع هوادارانش سخن خواهد گفت که سردار قشقایی ها حاج احمد خورشیدی نیز به گچساران خواهد آمد و در حمایت از هومان عسکری سخنرانی خواهد کرد و با وجود دو کاندید لُرزبان از منطقه باوی و یک کاندید از منطقه بویراحمد طلایی ترین فرصت قشقایی ها در حال رقم خوردن است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president