آوای جنوب

قدردانی فرماندار گچساران از رعایت پروتکل بهداشتی توسط مردم/ نگرانی من از ادارات و مسوولان ادرات است

آوای جنوب

فرماندار گچساران گفت: خوشبختانه ۹۵درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند و من در بازدیدی که داشته‌ام مردم گچساران الحق و انصاف خوب عمل کرده اند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، علیرضا اتابک در هفتاد و یکمین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا با تسلیت شهادت سربازان گمنام امام زمان(عج) در سیستان و بلوچستان که بی ادعا در حال وظیفه بودند، اظهار کرد: از تمامی ادارات از جمله بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند و جامعه مذهبی، آموزش و پرورش و تمامی ادارات تقدیر و تشکر دارم.

وی با بیان اینکه کرونا حمله خطرناکی را انجام داده است و ما باید هوشیارتر از قبل باشیم، افزود: این جهش انگلیسی خطرناک‌تر و نوع این بیماری شدیدتر است و در روزهای اولیه بیماری قدرت فرد بیمار را می‌گیرد.

فرماندار گچساران اذعان کرد: رسالت ما این است که اطلاع‌رسانی دقیقی در جامعه داشته باشیم و برگزاری هفتگی ستاد کرونا به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه از وضعیت موجود است.

اتابک در ادامه از اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه و جریمه خودروها گفت: ما هم ناراحت و نگران می شویم که خانواده ای خودرویش جریمه می شود و مادری می‌آید و می گوید خودرو فرزندش که نان آور خانواده است جریمه شده است.

وی اذعان کرد: در این شرایط رسالت سنگینی بر عهده داریم تا از این شرایط عبور کنیم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: خوشبختانه مردم شهر ۹۵درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند و من در بازدیدی که داشته‌ام مردم گچساران الحق و انصاف خوب عمل کرده اند.

اتابک افزود: با کسی در زمینه سلامت مردم تعارف نداریم و مردم خوب رصد می کنند و تمام گزارشات را به ما می‌دهند.

وی در ادامه با انتقاد از برخی عاملان فروش و توزیع اقلام خانوار ابراز کرد: می‌گویند فرماندار گفته است روغن نیاورید من گفته ام تجمع نباشد اما نگفته ام که روغن نیاورید.

بالاترین مقام اجرایی گچساران تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مجاورت با استان‌های جنوبی استعداد این را دارد که سریع وارد شرایط سخت این بیماری شویم و استان خوزستان در مجاورت شهرستان گچساران است و ما مجبور به اعمال سختگیرانه ترددها هستیم.

اتابک با انتقاد از برخی از مسوولان و روسای ادارات به جهت عدم رعایت پروتکل بهداشتی عنوان کرد:زشت است رئیس اداره و بانک ماسک نمی‌زند و باید به طور مرتب تذکر داده شود.

وی در ادامه از عملکرد هلال احمر به جهت برگزاری کلاس های آموزشی تقدیر و تشکر کرد و در ادامه خواستار اجرایی تمامی مصوبات ستاد کرونا شهرستان شد.

فرماندار گچساران از تشکیل گروه فضای مجازی خبر داد و گفت: ادارات عملکرد خود را در گروه ارسال خواهند کرد و مورد پایش قرار خواهد گرفت.

اتابک با بیان اینکه ۲۴ساعته در خدمت مردم هستم، افزود: با توجه به وضعیت نارنجی گچساران تامی اماکن گردشگری تعطیل و شرکت نفت تمام ماموریت‌هایش تعطیل خواهد بود به گونه ای که حتی اطلاع داریم شخص مدیرعامل سفر خود را به خوزستان لغو کرده است.

وی با بیان اینکه پتروشیمی نیروهایی که ناقل بوده‌اند را قرنطینه کرده است، افزود: شهرداری راه های ورودی به شهر را ببندد و نصب بنر و اطلاع رسانی از تلویزیون‌های شهری اطلاع رسانی شود.

فرماندار گچساران با بیان اینکه از شهرداری انتظارات بیشتری داریم و خواستار تشکیل تیم‌های رصد در سطح شهر هستیم، تصریح کرد: شهرداری در بحث آرامستان ها ورود جدی داشته و با توجه به تجمع مسیرهای منتهی به آرامستان‌ها مسدود و کلیه تشییع جنازه ها در صبح انجام شود.

اتابک با تقدیر و تشکر از عملکرد بازار در زمینه رعایت پروتکل بهداشتی خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که از بازار صورت گرفت بازاریان به خوبی پروتکل بهداشتی را رعایت کرده اند هر چند متاسفم که بگویم بازاریان به دلیل اطلاع رسانی ضعیفی که صورت گرفته است تسهیلات خوبی را دریافت نکرده‌اند.

وی در ادامه خواستار گزارش روزانه طرح محله محور شهید سلیمانی شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president