آوای جنوب

قدردانی رئیس هیئت فوتبال نفت گچساران ازهواداران، اصحاب رسانه و کارکنان نفت

این تیم دوران خوشی و ناراحتی بسیاری طی این مدت پشت سر گذاشته و ارائه یک چنین بازی از تیم فوتبال نفت دور از انتظار نبوده است

به گزارش آوای جنوب: رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در بازی مقابل مس کرمان مستحق پیروزی بود.

آوای جنوب؛

حسین پرهون افزود: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران سه ماه سخت و پرتلاش را پشت سر گذاشت که این مسئله موجب شد تا در بازی مقابل با مس کرمان یک پله بالاتر از این تیم از لحاظ فنی ظاهر شود.

پرهون اظهارداشت: این تیم دوران خوشی و ناراحتی بسیاری طی این مدت پشت سر گذاشته و ارائه یک چنین بازی از تیم فوتبال نفت دور از انتظار نبوده است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال نفت از نظر ساختار شخصیت تیمی به عنوان یک تیم حرفه ای در فوتبال کشور شناخته شده است تصریح کرد: این ثبات و شخصیت تیمی حاصل تلاش کادر فنی ،بازیکنان و عوامل اجرایی این باشگاه است.

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران تاکید کرد: همه تلاش ها برای موفقیت این تیم در لیگ دسته اول کشور صورت گرفته است و در حال حاضر با تمام امکانات موجود از بازیکنان و اعضای این تیم حمایت خواهیم کرد.

پرهون در ادامه از تلاشهای همه مسئولان ، هواداران، اصحاب رسانه و کارکنان محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که در طی این سه ماه حمایت های بسیاری از تیم فوتبال نفت گچساران داشتند قدردانی کرد.

وی اظهارامیدواری کرد: با یکدلی و تعهد می توانیم برای حضور پرقدرت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد درلیگ حرفه ای فوتبال ایران حضور داشته باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president