آوای جنوب

فولاد در مسجدسلیمان خم شد

نفت مسجدسلیمان با دو گل دوسانتوز و حسین مالکی توانست نخستین پیروزی خود را در برابر تیم فولاد خوزستان جشن بگیرد.

آوای جنوب ؛

به گزارش آوای جنوب از مسجدسلیمان، نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم مسابقات لیگ بر‌تر جام خلیج فارس در ورزشگاه شهید محمدی این شهر میزبان فولاد خوزستان بود.

ابتدا فولاد خوزستان توانست در دقیقه ۳۴ توسط سروش رفیعی ستار این فصل قرمز پوشان خوزستانی دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند.

ولی این شادی فولادی‌ها ۱۰ دقیقه بیشتر طول نکشید و دوسانتوز برزیلی توانسا دروازه علی سلیمی را باز کند اما این پایان کار نبود و حسین مالکی توانست در دقایق انتهایی وقت اضافه نیمه نخست دروازه فولاد را از روی نقطه پنالتی باز کند تا نفتی‌ها برنده به نیمکت خود بروند.

در این بازی ساسان انصاری، سروش رفیعی و علی سلیمی از فولاد خوزستان و حسین مالکی و حمید بوحمدان از نفت مسجدسلیمان با کارت زرد وسیله بر داور این بازی اخطاری‌های این دیدار بودند.

تعویض‌های دراگان اسکوچیچ نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد و شاگردان بهروز مکوندی در نفت مسجدسلیمان توانستند نخستین پیروزی خود در این فصل را با حضور تماشاگران خود و در برابر دیگر تیم خوزستانی جشن بگیرند.

نفت مسجدسلیمان با کسب این پیروزی صعودی در جدول نخواهد داشت و با ۸ امتیاز با تیم ملوان بندر انزلی هم امتیاز خواهد شد و به آینده امیدوار‌تر می‌شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president