آوای جنوب

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا

فقدان ایست و بازرسی ثابت در مبادی کهگیلویه و بویراحمد مشکل‌ساز شده است

نبود جایگاه های ایست و بازرسی ثابت در مبادی ورودی و خروجی استان را از دیگر مشکلات اساسی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و

ist_0دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای کهگیلویه و بویراحمد گفت: فقدان ایست و بازرسی ثابت در مبادی ورودی و خروجی کهگیلویه و بویراحمد مشکل ساز شده است.

آوای جنوب؛

حسین بهمنی ظهر امروز در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در ۷ ماهه اخیر ۸۰۴ فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

وی این تعداد پرونده را بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در همین ارتباط ۹۴۶ نفر نیز دستگیر شدند.

بهمنی فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم در امر مبارزه با قاچاق کالا را از دیگر مشکلات پیش‌روی دستگاه‌های مسئول در این زمینه دانست و افزود: فقدان انبار در گمرک کهگیلویه و بویراحمد باعث شده کالاهای توقیفی به استان فارس فرستاده شوند که این موضوع باعث شده سهم حاصل از فروش این کالاها به استان‌های دیگر تعلق گیرد.

وی نبود جایگاه های ایست و بازرسی ثابت در مبادی ورودی و خروجی استان را از دیگر مشکلات اساسی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و افزود: همین مسئله باعث شده امنیت و جان ماموران مبارزه در هنگام اجرای عملیات‌ها با مخاطره روبرو شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: همین موضوع باعث شده برای برخی ماموران در هنگام اجرای عملیات و تعقیب قاچاقچیان مشکلاتی بوجود اید.

وی از مسئولان استانی خواست تا در این زمینه به دنبال راهکاری اساسی باشند و تا در سایه آن کار مبارزه با قاچاق کالا نیز هرچه بهتر به پیش رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president