آوای جنوب

نماینده مردم بویراحمد و دنا :

فروش پیاده‌روهای یاسوج توسط دستگاه‌های دولتی قابل قبول نیست

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: فروش پیاده‌روهای شهر یاسوج توسط دستگاه‌های دولتی قابل قبول نیست.

آوای جنوب؛

غلام‌محمد زارعی پیش از ظهر امروز در کارگروه بافت فرسوده شهر یاسوج، اظهار کرد: دولت در سال‌های اخیر عزم جدی برای ساماندهی شهرها و ایجاد تعادل در عبور و مرور شهری را دارد.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف با بافت‌های فرسوده باید با جدیت بیشتر در این کارگروه شرکت کنند، گفت: در سطح بالاتر این جلسات باید با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام گیرد تا خروجی مثبت‌تر داشته باشد.
زارعی با بیان اینکه شهر یاسوج نیازمند ساماندهی هر چه بیشتر در حوزه ترافیکی و سکونت‌گاه‌های پیرامونی است، بیان کرد: همه در مقابل شهر یاسوج به عنوان مرکز استان مسئول هستیم و در این زمینه همکاری مردم و مسئولان در رفع مشکلات شهر یاسوج ضروری است.
وی از دستگاه‌های اجرائی خواست تا در زمینه افزایش مشارکت مردم در رابطه با رفع مشکلات شهر یاسوج همت بیشتری به خرج دهند و مسائل شهری و ترافیکی برای مردم تبیین شود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس استفاده از ظرفیت‌های ملی برای ساماندهی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های پیرامونی شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: اگر در این زمینه کم‌کاری صورت گیرد همه ما در مقابل آیندگان مسئول خواهیم بود.
وی فروش پیاده‌روهای شهر یاسوج را بوسیله برخی دستگاه‌های دولتی در گذشته به عنوان یک زنگ خطر عنوان کرد و گفت: هیچ توجیهی برای فروش محل عبور و مرور شهروندان برای تأمین خزانه وجود ندارد و این کار کاملاً غیرکارشناسی است و هر چه زودتر باید این موضوع پایان یابد.
وی تصاحب خیابان‌ها و پیاده‌روها را توسط افراد حقیقی کاری غیرقابل قبول دانست و افزود: این موضوع باید متوقف و شهرداری و دستگاه‌های مسئول در این زمینه با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند.
این نماینده مجلس طرح ساماندهی حواشی شهر یاسوج را ضروری دانست و گفت: طرح توسعه شهر یاسوج و حواشی آن به درستی انجام نگرفت و امروزه مشکلاتی که به وجود آمده دامن همه شهروندان را گرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president