آوای جنوب

فرماندار گچساران : قطع شدن تلفن همراه ربطی به مراسم ۹ دی نداشته است

اصحاب رسانه می توانند برای تهیه عکس و گزارش به کیلومتر یک باشت بروند و خودشان از نزدیک مشاهده نمایند که مشکل از طرف پیمانکار پروژه بوده که

فرمانداردر حالی که یکی از سایت های محلی استان در خبری با این تیتر (( به دلایل نامعلوم قطع ارتباط مخابراتی چندین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در روز ۹ دی )) را به صورت هدفمند به روز ۹ دی ربط داده و در ادامه خبرش آورده است که قطع ارتباط مخابراتی در چندین شهرستان استان در روز ۹ دی مشکلات زیادی را برای شهروندان بوجود آورد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب ، این سایت محلی در ادامه خبرش نوشته است بنا بر گزارش های رسیده از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۹ دیماه شبکه های موبایل (همراه اول،ایرانسل،رایتل) و اینترنت در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام ، لنده و همینطور گچساران به صورت کامل قطع بود.

از این رو فرماندار گچساران در گفتگو با پایگاه خبری آوای جنوب گفت : قطع شدن تلفن همراه هیچگونه ربطی به ۹ دی نداشته است .
عبدالرحیم رحیمی افزود اصحاب رسانه می توانند برای تهیه عکس و گزارش به کیلومتر یک باشت بروند و خودشان از نزدیک مشاهده نمایند که مشکل از طرف پیمانکار پروژه بوده که در حال انجام کار فیبر نوری قطع شده است .
فرماندار گچساران گفت : هم اکنون مهندس کرمی رئیس اداره مخابرات گچساران در محل حادثه حضور یافته و امیدواریم تا ساعتی دیگر تلفن های همراه وارد شبکه شوند.
وی تاکید کرد بارها تذکر داده ایم که استعلام گرفتن برای پروژه ها و طرح ها بدین جهت است است که چنین مسائل و مشکلاتی بوجود نیاید.
به گزارش آوای جنوب حدود ساعت ۱۷ تلفن های همراه وارد مدار شبکه شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سید گفت:

    لطفا پیگیری شود .در سال ۹۳ این بار چهارم می باشد که فیبر نوری قطع شده .ظاهرا قطع شدن فیبر نوری توسط پیمانکاران عادی شده.استاندار از مدیران کل توضیح بخواهد .

  2. کرمی- مخابرات گفت:

    با سلام
    مدیریت محترم سایت آوای جنوب ضمن تشکر از اطلاع رسانی ودرج مصاحبه فرماندار محترم شهرستان به استحضار میرساند که قطعی فیبر نوری در مسیر دوراهی باشت ودر اثر حفاری بدون استعلام پیمانکار اداره راه صورت گرفت وهیچ ارتباطی با نهم دیماه نداشته است واز لحظه قطع شدن به فرماندار محترم اطلاع وایشان تا ساعت نرمال پیگیر رفع مشکل بوده اند.با تشکر کرمی مخابرات

  3. کارشناس مخابرات -هدایت نژاد گفت:

    با سلام در پی درج این خبر به استحضار مردم عزیز می رساند که بدلیل استعلام نکردن پیمانکاران در پروژه های کاری خود و همچنین عدم رعایت پیمانکار راه و ترابری در ۹ دی که در فاصله چند متری محل حادثه شاخص فیبر هم موجود بوده است اقدام به حفاری نموده است و لازم می باشد که پیمانکاران محترم در مرتبه اول استعلام و در مرحله دوم جهت حضور کارشناس فیبر نوری در محل حفاری هماهنگی بعمل اورند تا دیگر شاهد این مشکلات و قطعی ها نباشیم

  4. سید گفت:

    اقایان محترم مسول استعلام گرفتن درست،اما مگه بار چندم می باشد که شما از استعلام صحبت میکنید؟مردم از حرف خسته شدن.کاری کنید و برخوردی کنید که این مشکل پیش نیاید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president