آوای جنوب

فرماندار گچساران: استفاده شخصی از خودروهای اداری بر اساس قانون ممنوع است

فرماندار گچساران گفت: دستگاه های اجرایی این شهرستان تا اواخر تیر ۹۴ که پایان سال مالی است نسبت به جذب اعتبارات خود اقدام کنند.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: استفاده شخصی از امکانات دولتی به ویژه خودروهای اداری بر اساس قانون ممنوع است.

وی بیان کرد: در راستای صیانت از اموال عمومی و ارتقای بهره وری در دستگاه های اجرایی شهرستان گچساران بکارگیری امکانات عمومی برای امور شخصی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تلاش دارد با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کشور ثبات و آرامش لازم را در بازار ایجاد کند و تحقق این امر مهم مستلزم همدلی قشرهای مختلف مردم است.

وی عنوان کرد: مدیران اجرایی گچساران نگرش خود را از مسایل شهرستانی به تفکرات ملی سوق داده و به گونه ای برنامه ریزی کنند که تاثیرگذاری فعالیت های اقتصادی آنان ملموس تر شود.

رحیمی با اشاره به استقرار پایگاه های امداد و نجات جاده ای در گچساران، ابراز داشت: هماهنگی های لازم برای استقرار این پایگاه ها از سوی جمعیت هلال احمر و حضور نیروهای فوریت های پزشکی، پلیس راهور و نیروی انتظامی در شهرستان برای ارایه خدمات مورد نیاز به مردم و مسافران نوروزی انجام شده است.

فرماندار گچساران بر لزوم آمادگی مسوولان اجرایی گچساران و اندیشیدن تدابیر لازم برای مواقع اضطراری و خدمات رسانی هر چه مطلوبتر به مردم و گردشگران نوروزی این شهرستان تاکید کرد.

رحیمی افزود: راه اندازی کشیک های نوروزی برای جلب رضایت مردم و مسافران نوروزی مدنظر مسوولان اجرایی شهرستان گچساران باشد تا خدمات رسانی واقعی و کامل به آنان ارایه شود.

وی گفت: گچساران با توجه به داشتن قابلیت های گردشگری، سیاحتی و زیارتی یکی از شهرستان های مهم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جذب گردشگر به شمار می رود.

رحیمی بیان کرد: در راستای خدمات دهی هر چه مطلوبتر به گردشگران و مسافران نوروزی گچساران کمیته های ۹ گانه متشکل از دستگاه های مختلف اجرایی این شهرستان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: رفع مشکل آب آشامیدنی و لکه گیری جاده منتهی به حرم بی بی حکیمه (س) تا قبل از تعطیلات نوروز ۹۴ از سوی متولیان امر انجام شود.

رحیمی عنوان کرد: ۵۰ تخته چادر برای اسکان میهمانان نوروزی شهرستان گچساران در حرم بی بی حکیمه (س) در ایام نوروز ۹۴ برپا خواهد شد.

وی ابراز داشت: ۲۵۶ دستگاه انواع وسیله نقلیه برون شهری شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروی سواری آماده خدمات رسانی به مردم و گردشگران شهرستان گچساران در تعطیلات نوروز ۹۴ هستند.

فرماندار گچساران افزود: ۳۲۰ کلاس درس شهرستان گچساران در قالب ۴۴ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۹۴ تجهیز و آماده شده است.

رحیمی گفت: ایام نوروز ۹۴ سه مرکز اورژانس جاده ای در مناطق کاکامبارک، امامزاده جعفر و خیرآباد گچساران مستقر شده و به طور ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز را به گردشگران نوروزی این شهرستان ارایه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مرقد بی بی حکیمه (س) همه ساله به ویژه در ایام نوروز پذیرای هزاران گردشگر از سراسر کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس است، بر لزوم برگزاری نشست های ویژه برای ایجاد شرایط و امکانات مطلوب به زایران این حرم تاکید کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president