آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه: مشکل فضای آموزشی مسکن مهر دهدشت پیگیری شود

فرمانداردهدشتفرماندار کهگیلویه با اشاره به ضرورت ایجاد فضای آموزشی در مسکن مهر دهدشت گفت: مشکل نبود فضای آموزشی در مسکن مهر دهدشت باید به صورت جدی از سوی دستگاه های مربوط پیگیری شود.

آوای جنوب؛

کرامت کریمی پنجشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش ایجاد فضای آموزشی در مسکن مهر دهدشت را یکی ضرورت خواند وافزود: مسوولان ذی ربط با همکاری همدیگر این مشکل را باید برطرف کنند.

وی با بیان رایزینی فرمانداری با استانداری برای برطرف کردن مشکل فضای آموزشی مسکن مهر اظهارکرد: مسوولان ذی ربط باید پاسخگوی رفع این معضل باشند.

کریمی با بیان اینکه در جلسات مصوبات زیادی انجام می شود تصریح کرد: اجرایی نشدن مصوبات از سوی نهادها قابل توجیه نیست.

وی با اشاره به ساماندهی سرویس مدارس ابراز داشت: هزینه سرویس مدارس باید براساس کار کارشناسی محاسبه شود.

کریمی با بیان برگزاری المپیاد علمی دانش آموزان عنوان کرد: همه دستگاهها موظف به همکاری با آموزش و پرورش برای برگزاری این المپیاد هستند.

رییس آموزش و پرورش کهگیلویه نیز در این جلسه با بیان عدم همکاری شهرداری در بهسازی جلوی مدارس گفت: با توجه به مصوبات، شهرداری در این راستا تاکنون همکاری نکرده است.

لطف الله فروزان با اشاره به اینکه نبود فضای آموزشی در مسکن مهر برای دانش آموزان مشکلات زیادی را به وجود آورده است افزود: در این راستا اقدامات لازم برای پیگیری احداث فضای آموزشی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اعتراض رانندگان سرویس مدارس نسبت به هزینه پایین سرویس مدارس اظهارکرد: افزایش کرایه رانندگان برای ادامه فعالیت آنها لازم است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president