آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه خواستار کنترل بازار و مدیریت اصولی این حوزه شد

اعتقادم بر این است در همه موضوعات قبل از اینکه نگاه نظارتی خاص داشته باشیم در سطح جامعه باید دید فرهنگی تقویت شود

فرماندارسید کرامت کریمی صبح امروز در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات شهرستان که برای نخستین بار در سال جاری در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شده بود این کمیسیون را در رابطه با سلامت مصرف کنندگی در جامعه دانست و اظهار کرد: همه مکانیزم‌ها باید با تعامل و هماهنگی در کنار هم برای این امر مهم قدم بردارند.

آوای جنوب؛

فرماندار کهگیلویه با اشاره به پیوند سه‌گانه حوزه‌های تنظیم بازار،قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: ایجاد یک حرکت با هماهنگی سه حوزه فرصت خوبی است برای اینکه به نتیجه بهتری در نظارت بر بازار بوجود آید.

کریمی تصریح کرد: اعتقادم بر این است در همه موضوعات قبل از اینکه نگاه نظارتی خاص داشته باشیم در سطح جامعه باید دید فرهنگی تقویت شود.

رئیس کمیسیون تعزیرات کهگیلویه با بیان اینکه نگاه فرهنگی به موضوع کنترل بازار در جامعه تبیین نشده است، پذیرش وظیفه تعزیرات حکومتی به معنای عدالت و سلامت مصرف کنندگان را کمک به کنترل بازار خواند و افزود: بازنگری در این حوزه و فرهنگ سازی در بین مردم ضروری است.

این مسئول نقش هدایتی و انصاف در قیمت‌گذاری تعزیرات را نیازمند توجه ویژه دانست و گفت: فرهنگ‌سازی نقش تعزیرات اقتدار شغلی این حوزه را به متن جامعه انتقال خواهد داد.

کریمی کمک گرفتن از سازمان‌های مردم نهاد در ترویج نقش تعزیرات حکومتی در قالب برگزاری همایش را باعث جا افتادن نقش هدایتی و انصاف در قیمت‌گذاری دانست و با عمیق خواندن بازار و حساسیت این حوزه تاکید کرد: بازار به عنوان نبض تپنده جامعه باید به خوبی کنترل شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه سلسله مراتب قیمت‌گذاری و درجه‌بندی کالا هنوز برای جامعه ملموس نیست افزود: همه متولیان حوزه بازار با تعامل و هماهنگی یکدیگر در مدیریت بازار وارد عمل شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president