آوای جنوب

به مناسبت دهه فجر

فرماندار و کارکنان فرمانداری گچساران به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند + تصاویر

۱۱۱۱۱۱۱۴۰۰۲۰۱۰۶۴۷امام جمعه گچساران: مسئولان در راستای خدمت بی‌منت به مردم تلاش بیشتری کنند

آوای جنوب؛

امام جمعه گچساران: مسئولان و دولتمران باید در راستای تأمین نیاز‌های مردم و خدمت بی‌منت تلاش بیشتری داشته باشند.

ظهر امروز عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران به همراه کارکنان فرمانداری به دیدار حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی، امام جمعه این شهرستان رفتند.

فرماندار گچساران در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تشریح برنامه‌های دولت در این هفته افزود: در دهه فجر امسال ۶۴ پروژه در گچساران آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی بوده که در این دهه ۱۳ پروژه از این تعداد به‌صورت نمادین با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های متعددی برای گرامی‌داشت این ایام در گچساران تدارم دیده شده است، گفت: تمام تلاش ما اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر و برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی با بیان این‌که مسئولان تنها نوکران خدمت به خلق هستند، تصریح کرد: خدمت بی‌منت و صادقانه باید سرلوحه کاری مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام سید‌امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، مردم را ولی‌نعمت و صاحب انقلاب دانست و گفت: یکی از اهداف نظام مقدس اسلامی پیاده کردن احکام دینی بوده احکامی که امام راحل بر آنها تأکید زیادی داشتند.

وی ضمن توصیه به دولتمردان در خصوص خدمت خاصانه به جامعه، خدمت صادقانه را بهترین عبادت‌ها نزد خداوند دانست و افزود: مسئولان و دولتمران باید در راستای تأمین نیاز‌های مردم و حل مشکلات خدماتی و بهداشتی و عمرانی تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه گچساران با بیان این‌‌که در دوران ستمشاهی، افرادی فاسد بر مردم حکومت می‌کردند، تأکید کرد: مردم و مسئولان ما باید قدردان انقلاب اسلامی بوده و همواره یادمان شهدا و کسانی که برای شکل‌گیری انقلاب تلاش کردند را گرامی دارند.

حجازی با تأکید بر تلاش مسئولان برای خدمت به مردم و ترویج اهداف انقلاب اسلامی در جامعه بیان کرد: مسئولان به‌عنوان امانتداران انقاب باید به‌گونه‌ای رفتار کنند که تا اعتماد مردم به نظام که مهم‌ترین و اساسی‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است خدشه‌دار نشود.
وی با تأکید بر حفظ وحدت و تعامل مسئولان با همدگیر گفت: مسئولان باید با حفظ وحدت و تعامل با یکدیگر سعی در خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president