آوای جنوب

فرمانداری به شورای حل اختلاف تبدیل شده است/ برخی ادارات به نماز اول وقت توجه چندانی ندارند

در بازدیدهای صورت گرفته مشخص شد که برخی ادارات به نماز اول وقت توجه چندانی ندارند

یاری پور فرماندارفرماندار بویراحمد بیشترین معارضات و شکایات رسیده به فرمانداری را مربوط به حوزه امور آب و منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: فرمانداری به شورای حل اختلاف تبدیل شده است.

آوای جنوب؛

هوشنگ یاری‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد با تسلیت ایام گذشته و تبریک اعیاد پیش‌رو اظهار کرد: رسیدگی و رفع مشکلات شهرستان باید در دستور کار تمامی مسئولان قرار گیرد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به آغاز فصل سرما و بارندگی‌ها در شهرستان بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها در این ایام تاکید کرد و گفت: مدیریت بحران شهرستان آمادگی مقابله با بحران را داشته باشد.

این مسئول از تشکیل جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد در هفته آینده خبر داد و گفت: مدیران پروژه‌های عمرانی اولویت‌بندی شده را مشخص و اعلام کنند تا اعتبارات باقی مانده از ماده ۱۸۰ به آن‌ها اختصاص داده شود.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد بر حضور به موقع مدیران به جلسات تاکید کرد و گفت: مدیران در برخورد با ارباب رجوع باید با سعه صدر پاسخگو باشند.

یاری‌پور در ادامه به بازدیدهای صورت گرفته از برخی ادارات اشاره کرد و گفت: برنامه بازدید از روند کار در سطح ادارات در دستور کار بوده که در بازدیدهای صورت گرفته مشخص شد که برخی ادارات به نماز اول وقت توجه چندانی ندارند.

این مسئول بر لزوم توجه به فریضه نماز اول وقت در سطح ادارات و نهادهای شهرستان تاکید کرد.

فرماندار بویراحمد بیشترین معارضات و شکایات رسیده به فرمانداری را مربوط به حوزه امور آب و منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: فرمانداری به شورای حل اختلاف تبدیل شده است.

یاری‌پور با بیان اینکه این اختلافات و معارضات از گذشته‌های دور تاکنون بوده و ۹۹ درصد آن نیز به آن دوران برمی‌گردد، تصریح کرد: انتظار می‌رود هر دستگاهی بر حسب وظیفه امور را رسیدگی کنند تا چنین تراکمی در فرمانداری به وجود نیاید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president