آوای جنوب

فرصت یک ماهه مدیرعامل شرکت گاز استان به سی.ان.جی‌های بدهکار گچساران

صیدالیمدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بدهی ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی جایگاه‌های سی.ان.جی در گچساران از فرصت یک ماهه پرداخت بدهی آن‌ها خبر داد.

آوای جنوب؛

هوشنگ صیدالی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات سی.ان.جی‌های گچساران که با حضور فرماندار گچساران، شهردار و جمعی از مسئولان و نمایندگان جایگاه‌های این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سطح شهرستان گچساران سه جایگاه سی.ان.جی وجود دارد که یک مورد آن به‌ دلیل معوقات و بدهی قریب به پنج ماه تعطیل است.

وی با اشاره به بدهی ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی جایگاه‌های سی.ان.جی گچساران، افزود: مهلت قانونی داده شده به این جایگاه‌ها فرصت یک ماهه تا ۳۰ بهمن‌ماه بوده تا بدهی خود را به‌صورت اقساطی پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه سی.ان.جی‌های گچساران در صورت ناتوانی جهت پرداخت بدهی، تعطیل خواهند شد، تصریح کرد: طی جلسات متعددی که با حضور استاندار صورت گرفت، همه مراکز عرضه سوخت طبیعی (سی.ان.جی) به وضعیت مناسبی رسیدند جز جایگاه سوخت بخشایی فلکه نرگسی دوگنبدان که در حال حاضر به یک معضل بزرگ در سطح استان تبدیل شده است.

صیدالی با اشاره به سی.ان.جی شهرداری دوگنبدان، با بیان اینکه قرار بر این شد که سی.ان.جی شهرداری دوگنبدان از دی‌ماه نسبت به پرداخت بدهی طی پنج قسط اقدام کنند، عنوان کرد: این جایگاه تنهای جایگاه تعطیل شده در این شهرستان است که شهرداری هر وقت اقدام به پرداخت اقساط کند، ما نیز نسبت به راه‌اندازی آن اقدام خواهیم کرد که البته با توجه به شناختی که از شهردار این شهر داریم مطمئناً مسئله حل خواهد شد.

این مسئول با اشاره به بخشنامه‌ کشوری ابلاغ شده مبنی بر گرفتن سود از معوقات پرداخت بدهی، خاطرنشان کرد: در استان ما همان بدهی جایگاه‌ها تا ۳۰ بهمن داده شود، کافی است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بدهی ۵۹۷ میلیون تومانی جایگاه سی.ان.جی بخشایی فلکه نرگسی دوگنبدان با بیان اینکه این جایگاه در سطح استان بیشترین بدهی را دارد، ادامه داد: این جایگاه باید نسبت به پرداخت بدهی خود تا پایان روز ۳۰ بهمن‌ماه بدون هیچ عذر و بهانه‌ای اقدام کند.

صیدالی گفت: با توجه به اینکه بخشی از اعتبار پروژه‌های عمرانی شرکت گاز از طریق سی.ان.جی، ادارات، گلخانه‌ها و … تامین می‌شود، اذعان کرد: اگر ما از جایگاه‌ها، گلخانه‌ها و ادارات مطالباتمان را وصول نکنیم، قطعا در اجرای پروژه‌های عمرانی دچار مشکل می‌شویم.

وی از راه‌اندازی جایگاه سوخت بیعتی شهرک نفت گچساران تا پایان سال ۹۳ خبر داد و گفت: تعطیل شدن جایگاه‌های سوخت به نفع هیچ‌کس نبوده و بدهی این مراکز موجب قطع شدن گاز سی.ان.جی و در نهایت موجب نارضایتی مردم خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president