آوای جنوب

رئیس ارشاد گچساران :

فراخوان نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در گچساران اعلام شد

نوروزیرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: فراخوان نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در این شهرستان اعلام شد.

آوای جنوب؛

امیر حسین نوروزی در گچساران، اظهار داشت: نخستین جایزه ملی داستان کوتاه با عنوان «سقلاتون» امسال در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این جایزه ملی داستان کوتاه، خاطرنشان کرد: جایزه ملی داستان کوتاه روزهای ۲۵ تا ۲۶ اسفندماه امسال در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه این جایزه ملی ادبی از سوی این اداره برگزار می‌شود، افزود: موضوع این جایزه ملی در دو بخش آزاد و بومی «اقلیمی» است.

نوروزی با اشاره به اینکه نویسندگان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در محیط word به آدرس الکترونیکی dastanegachsaran1@gmail.com تا ۲۰ بهمن‌ماه ارسال کنند، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار تمدید نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هر نویسنده آزاد است در هر بخش یک تا دو داستان کوتاه ارسال کند، اظهار داشت: مشخصات کامل نویسنده و نام اثر به صورت جداگانه در صفحه نخست هر اثر نوشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به جوایز نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در بخش موضوع آزاد، جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال است.

نوروزی افزود: جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

وی گفت: در بخش بومی «اقلیمی» جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران با اشاره به اینکه داوران نهایی این جایزه ملی ادبی ابوتراب خسروی، محمد جواد جزینی و حسن بهرامی هستند، عنوان کرد: برگزاری این جایزه ملی در سطح کشور در سال ۹۴ یک جشنواره خاص است.

نوروزی با اشاره به اینکه هزینه رفت و برگشت و اسکان به عهده دبیرخانه جایزه ملی داستان کوتاه در گچساران است، افزود: کارگاه نقد و بررسی آثار برگزیده در حاشیه جشنواره نیز برپا می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: به کارگیری ظرفیت‌های بومی و استفاده از آن در ادبیات معاصر از اهداف برگزاری این جایزه ملی ادبی است.تسنیم/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president