آوای جنوب

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح:

فتنه‌گران در بدنه نظام به کار گرفته نشوند

حنماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتنه‌گران نباید در بدنه نظام به کار گرفته شوند.

آوای جنوب / احسان طالبی

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر پیش از ظهر امروز در رزمایش « عاشقان محمد رسول الله (ص) در گچساران با تسلیت ایام فاطمیه(س)، اظهار داشت: بسیجیان همیشه به اهل بیت(ع) ارادت دارند و بسیجیان افتخار دارند که پشت سر اهل بیت(ع) حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتباط خاصی میان رزمندگان ما و حضرت فاطمه زهرا(س) وجود داشت، افزود: همه ما باید افتخار کنیم که زیر پرچم حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه فرهنگ فاطمی در جامعه ما باید ساری و جاری شود، گفت: مبنا و ستون فقرات نظام ما فرهنگ فاطمی بوده است.

حسینی صدر با بیان اینکه نگاه همه دنیا امروز به نظام ما بوده است، تصریح کرد: بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) آبرومند هستند و همه عزت و شرف امروز ما وابسته به ایشان است.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان باید بسیار هوشیار و بیدار باشند، عنوان کرد: ما باید فتنه‌های روزگار را مورد توجه قرار دهیم و حواسمان باشد که در فتنه قرار نگیریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب خطاب به همه ما فرمودند که باید بصیرت داشته و دشمن شناس باشیم، خاطرنشان کرد: یکی از فتنه‌هایی که بسیار خطرناک بود، فتنه سال ۸۸ بود و فتنه‌های آینده خطرناک‌تر است.

حسینی‌صدر با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم دشمن در فتنه‌ها از ما سوء استفاده کند، تصریح کرد: بسیجیان باید جریان‌شناس باشند و جریانات سیاسی را به خوبی بشناسند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی نقشه کشیده‌اند، گفت: در بدنه نظام نباید از فتنه‌گران استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قدرت نظامی ایران در دنیا، تأکید کرد: امروزه امکانات و تجهیزات نظامی ایران اسلامی دنیا را متعجب کرده است.

حسینی صدر با اشاره به ایام فاطمیه(س) ابراز کرد: حرمت ایام فاطمیه‌(س) در ایام نوروز باید حفظ و نگه داشته شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president