آوای جنوب

علت کاندید شدن دوباره عدل هاشمی در کهگیلویه

آوای جنوب 
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: طرح استیضاح آقای زنگنه به خاطر بنزین تنها نیست، دلایلی دارد که به زودی همه متوجه خواهند شد.
طرح استیضاح وزیر نفت بنزینی نیست/به زودی همه چیز معلوم می‌شود

به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور نماینده مجلس دهم داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

هاشمی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دنبال القاب، عناوین و قدرت طلبی نیستم و قصد بداخلاقی هم ندارم اظهار داشت: چیزی که مرا وادار به حضور در صحنه کرد توجه ویژه به زیر ساخت‌ها و کارهای زیربنایی و خروج از بن بست است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات موثری در حوزه انتخابیه به برکت نظام شروع شده است، اضافه کرد: برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این طرح‌های بزرگ وارد عرصه شدم.

وی از تعیین تکلیف پتروشیمی، تخصیص آب از رودخانه مارون، نیروگاه برق پادوک به مهمترین طرح‌های صنعتی در شهرستان نام برد و گفت: در پتروشیمی ۲۵۰ نفر طی این مدت مشغول بکار شدند و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

این نامزد انتخابات مجلس تصریح کرد: در صورت عدم راهیابی به مجلس اولین نفری هستم که به منتخب مردم تبریک خواهم گفت.

وی گفت:اخلاق برایم مهم است چون با کینه، بغض، عداوت و بدبینی هیچ زمان به جایی نخواهیم رسید.

هاشمی‌پور در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: ۶ جلسه برای تعیین قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مجلس  تشکیل و همه ۲۴ نفر با این طرح مخالفت کردند اما دولت بر اجرای آن مصمم بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: طرح استیضاح آقای زنگنه مدت‌هاست  مطرح بوده و تنها مربوط به بنزین نیست بلکه به خاطر مواردی است که به زودی همه متوجه خواهند شد.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president