آوای جنوب

علت برآشفتگی نماینده گچساران چیست؟/تغییر ۱۸۰ درجه ای تاجگردون از فرزند مباشر خان تا نوکری قشقایی و بویراحمدی

.

آوای جنوب
برای اینکه هدفت را بالا گرفتی و برد تفنگت را بالا گرفتی فرق دارد که تفنگچینت کی باشد،ببرد زبانهای و کور شود چشمهای و بمیرد آنانی که وسوسه می کنند جوانان مارا و سعی می کنند امید را دردل آنان خالی کنند و بگویند این روزها ،روزهای نیست که به آنها امیدوار شد،این فرهنگ را و این حرف غلط را نگذارید .

به گزارش آوای جنوب غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه سفرهای خود به روستاهای مختلف حوزه انتخابیه در جمع اهالی روستای چاه تلخ از توابع شهرستان باشت به سخنرانی پرداخت.

تاجگردون در این دیدار گفت : منتی برمردم نیست مردم باید مطالبه کنند و دولت و دولت مردان باید کار کنند وآنچه حق مردم است ادا کنند،به زبان خودتان بگویم به زبان برنو به دوشان بگویم ،برد تفنگتان رابالا ببرید وقتی برد تفنگ بالا می رود تفنگچی باید نشانه گیر خوبی باشد هر کسی را تفنگ به دستش بدهید می تواند از فاصله نزدیک بزند.

وی افزود: برای اینکه هدفت را بالا گرفتی و برد تفنگت را بالا گرفتی فرق دارد که تفنگچی ات چه کسی باشد، ببرد زبانها و کور شود چشمها و بمیرد آنانی که جوانان ما را وسوسه می کنند و سعی می کنند امید را در دل آنان خالی کنند و بگویند این روزها، روزهایی نیست که به آنها امیدوار شد، این فرهنگ و این حرف غلط را نگذارید در ذهن ما بماند،واژگانی که می گویند باوی مرد خودش را می کشد بگذارید بمیرد.

غلامرضا تاجگردون افزود:چه کسی گفته است باوی مرد خودش را می کشد،غلط پنداشته است باوی مرد خودش رابزرگ می کند و نوکر ملت ایران است؛ می گوید من مَردَم را بزرگ کرده ام نوکر ترک و بویراحمد و سیستان است چه اشکالی دارد.

وی گفت :مسیر غلط را جلوی مردم نگذارید مردم و جوانان ناراحت هستند ،مسن ناراحت هست چون فرزندش بیکار است ،زنه دلش می سوزد بچه بزرگ کرده درس خوانده امروز در کنارش هست ناراحت است،خودت هم می دانی درد چیست ؟و می دانی علت چیست؟ خودت می دانی مشکلات چیست،و حتما امثال من مردمانم را رها نمی کنم و وقتی بر صندلی بهارستان نشسته ای هم همین است،بدان از کجا آمده ای که اگر پشت تریبون رفتی لکنت زبان نگیری و نترسی بگویی که من لرم ،نترسی در مقابل رئیس جمهور بگویی من لر هستم.

تاجگردون ادامه داد: با طوایف نشست داری می گویند تاجگردون طایفه بازی می کند،باسیاسیون نشست برگزار می کنی می گویند تاجگردون سیاسی است در تلویزیون حضور پیدا می کنی می گویند تاجگردون پوپولیست است،در مجلس حرف مردم را می زنم می گویند تمامیت خواه چکار کنیم به چه ساز شما برقصیم،۵۴ سال عمرمان شد جبهه و جنگ، خون و خدمت ،انقلاب و امنیت ،محرمانگی ملت همه اینها را بردوش کشیدیم و زجر کشیدیم تازه بخواهیم به کسی که معلوم الحال است و نمی دانیم از کجا آمده است باید پاسخگو باشیم که ما کی هستیم ،دست از تهمت و افترا و اینجور چیزها هم بردارید در این نقطه و مکان می گویم برد تفنگتان را بلند بگیرید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president