آوای جنوب

عزم جدی و بی‌وقفه شهرداری برای مقابله با کرونا در گچساران به صورت شبانه روزی + تصاویر

آوای جنوب 

امروز نه تنها کادر درمانی بلکه بسیاری از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری بر اساس وظایف ذاتی خود برای مقابله و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا آستین همت را بالا زده است.

عزم جدی و بی‌وقفه شهرداری  برای مقابله با کرونا  در گچساران + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران _  سمیرا نصاری،  با شیوع و انتشار ویروس کرونا  از کشور چین نه تنها این کشور بلکه بیش از ۱۱۹ کشور دنیا از جمله کشور ما گریبانگیر این ویروس شده‌ است.

 مهمان ناخوانده‌ای که بیش از ۲۰ روز  است که در استان‌های کشور حضور دارد و سلامت مردم را نشانه گرفته است.

 موضوعی که دنیا را با چالش بزرگی در زمینه های مختلف مواجه و زندگی عادی ساکنان این کره خاکی را مختل کرده است.

حال این ایام بسیاری از ایرانی‌ها تا حد امکان خانه‌نشین شده و با شرایط فعلی که مسوولان بهداشت و درمان کشور مردم را به محدود کردن روابط اجتماعی و خویشاوندی تاکید دارند چرا که این ویروس  در اجتماعات قابل انتقال و گسترش است.

 اما در این روزها کادر درمانی اعم از پزشکان و پرستاران همانند دوران دفاع مقدس لباس رزم بر تن کرده و به جنگ با این مهمان ناخوانده آمده‌اند.

 در این راستا کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروسکرونا یا همان کووید- ۱۹ آمده تا این ویروس را در ریشه خنثی کنند.

امروز نه تنها کادر درمانی بلکه بسیاری از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری  بر اساس وظایف ذاتی خود برای مقابله و جلوگیری از گسترش این ویروس آستین همت را بالا زده و با گندزدایی و ضدعفونی مکان‌ها و معابر پرتردد اقدام  نموده است.

 شهرداری دوگنبدان از زمان انتشار ویروس کرونا در شهرستان  در همان روزهای اولیه  به گندزدایی معابر و مکان‌های پرتردد پرداخته تا از  گسترش این ویروس جلوگیری به عمل آورده باشد.

 در این راستا شهرداری دوگنبدان اقدام به ضدعفونی و گندزدایی بیمارستان‌های شهر از جمله بیمارستان بی بی حکیمه، شهید رجایی، بیمارستان نفت، کلینیک‌های  درمانی، غسالخانه، سردخانه اجساد و مجتمع‌های مسکونی در نقاط مختلف به صورت شبانه روز پرداخته تا از گسترش این ویروس جلوگیری شود.

 شهرداری دوگنبدان توسط اکیپ‌های خدماتی و آتش نشانی به صورت شبانه روزی اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر ومکان‌های پرتردد این شهر پرداخته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president