آوای جنوب

عزت بویراحمد روزی از دست رفت که پرواز وزرای دولت به جای یاسوج در فرودگاه دیگر برزمین نشست

احمدی نژاداین روز ها ” عزت” در بویراحمد واژه ای است تا فلان کاندید آن را به خفقان در دانشگاه ربط دهد و یا از مسیر راه آهن عبور کند و تمام خدمات گذشته را به باد انتقاد بگیرد تا شاید القا کند عزت از دست رفته بویراحمد را برگرداند.

آوای جنوب / مسعود صالح زاده

انتخابات که از راه می رسد بویراحمد حال و هوایی دیگر به خود می گیرد و تکاپو برای حذف رقیب و زیر سوال بردن خدمات گذشته دستمایه برخی قرار می گیرد تا خود را به فراموشی بزنند و خفقانی را که در شرایط فعلی در دانشگاه ها بوجود آورده اند را از یاد ببرند.

می توان گفت سپردن امور دانشگاه ها به برخی و شنیده هایی مبنی بر استخدام های طایفه ای و همچنین اخراج برخی کارکنان به بهانه های مختلف خبر خوشی برای عزت بخشیدن به بویراحمد نیست.

رشد فرزندان بویراحمد در مراکز علمی و دانشگاهی اتفاق می افتد، همان جایی که برخی تعبیر خفقان را برایش به کار برده اند اما به راستی در شرایط فعلی سری به آنجا زده اند تا نارضایتی ها و بی عدالتی ها را ببینید و  به خوبی مشاهده کنند که در تمام این قضایا پای یک نفر در میان است.

عزت بویراحمد زمانی است که در کنار هم و با تمام گروه ها و جریان های سیاسی وحدت وجود داشته باشد و در این سایه سار بدون اتهام زنی و تخریب دیگران به دنبال چاره ای برای دردهای کودکان و مردمی که در مناطق محروم دوردست روزی به آنها وعده های رنگارنگ داده ای مرهم باشی.

 مگر جز این است که جرقه یک طرح یا پروژه عمرانی در دوره یک مسئول یا نماینده زده می شود و دیگری نیز باید آن را پیگیری تا به سرانجام برسد و این چرخه باید ادامه پیدا کند تا فرایند توسعه در هرمنطقه ای شکل بگیرد، آیا باید بر سر مردم منت نهاد و ” ما ” را فراموش کرد و “من” شد و همه چیز را به پای خود گذاشت.

از حذف به اصلاح رقیب و افراطی گری در بویراحمد سخن به میان آمده است، پس چرا آن زمان اعتراضی نکردی ، آیا غیر از این است که با روی کار آمدن هر دولت با شگردی های خاصی که امروز  هم در جامعه از آن سخن به میان می آورند و دهان به دهان می چرخد خود را همسو نشان می دهی و پس از اتمام کار آن دولت عزتش را به باد انتقاد می گیری تا این ماهیت بیش از پیش برای مردم آشکار شود.

مجالی برای بیان درد دلهای بویراحمد نیست اما عزت بویراحمد روزی از دست رفت که پرواز وزرای دولت برای سفر به کهگیلویه و بویراحمد به جای فرودگاه یاسوج جای دیگر برزمین می نشیند.

بویراحمد برای برگشت عزت از دست رفته خود دیگر گوش هایش از حرف ها و حدیث های تکراری پر است، و به کشتی نجات نیاز دارد تا آن را به مسیر اصلی هدایت کند…

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی جعفری گفت:

    استگی به این دارد که از عزت چه تعریفی داشته باشیم آیا اگر هواپیما در فرودگاه یاسوج به زمین بنشیند عزت دیگر نقاط استان برباد رفته است؟ واگر این عزت است چرا تنگ نظران به فکر عزت کل استان نیستند؟

  2. پویا گفت:

    بهتر است واقع بین باشیم سطحی نگر نباشیم هرکه آمده بعدی ها قبولش ندارند
    بهتر است بفکر اقتصاد ومعیشت مردم باشید نه تخریب همدیگر احساس مسئولیت کنید

  3. محسن گفت:

    مطلبت بدرد خودت میخوره خنده داره فقط میخوای بگم توی گل آقا چاپ کنند که همه مردم ایران بخندند؟

  4. راه دور گفت:

    انشالله خداوند به شما ظرفیت عنایت بفرماید چون با این حرفها انتظارات اختاپوسی را نمایان میفرمایید.

  5. شهروند گفت:

    فقط حاج زارع.هدایتخواه دروغگو

  6. مهدی گفت:

    درود بر حاج زارعی خدا قوت

  7. بهنام فرجی گفت:

    وعده ما ۸یا۹اسفند بلوار بویراحمد جش پیروزی حاج زارع یا زهرا

  8. مهدی گفت:

    درود بر حاج زارعی خدا قوت دلاور

  9. بهنام فرجی گفت:

    یا زهرا

  10. مهدی گفت:

    درود بر حاج زارعی خدا قوت دلاور پیروزی

  11. مسعود گفت:

    حاج زارع به حق و انصاف دلش با مردمه و در بدترین شرایط بهترین کارها رو انجام داد

  12. علی جعفری گفت:

    بستگی به این دارد که از عزت چه تعریفی داشته باشیم آیا اگر هواپیما در فرودگاه یاسوج به زمین بنشیند عزت دیگر نقاط استان برباد رفته است؟ واگر این عزت است چرا تنگ نظران به فکر عزت کل استان نیستند؟

  13. تاجگردون گفت:

    این مسخره بازیا کیلو چنده
    اومدن وزیران به استان از وجود اقای تاج گردون بوده که بعد به یاسوج هم اومد یعنی اگرتاجگردون نبود اصلابه استان نمی امدند که بخواد تو یاسوج فرود بیاد یا گچساران
    نماینده شما هم تلاش کنه وزرا رو بیاره یاسوج ماکه بدمون نمیاد اتفاقا خوشحالم میشیم

  14. گچسارانی گفت:

    آخ سی بویراحمد که عقده ای گپ نابودش ایکنه
    خدایی تا الان که هواپیما من بویراحمد نشست چه گلی بر سرملت زدید
    عزت عزت میکنید کسی ندونه فکر نمیکنه بویراحمد از سال ۶۵به اینور تشکیل شد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president