آوای جنوب

عذرخواهی پایگاه خبری آوای جنوب از مخاطبین

بدلیل بالارفتن مخاطبین وایجاد نقص فنی و نیز ارتقا سرور در سامانه پشتیبان این پایگاه خبری، متأسفانه قادربه همراهی کاربران و مخاطبین محترم از روز گذشته تا امروز نبودیم که شاید سبب نارضایتی و آزردگی خاطر بخشی از مخاطبین شده باشد.
آرم-سایت-۲۲۲۲-۳۸۰x222بدلیل بالارفتن مخاطبین وایجاد نقص فنی و نیز ارتقا سرور در سامانه پشتیبان این پایگاه خبری، متأسفانه قادربه همراهی کاربران و مخاطبین محترم از روز گذشته تا امروز نبودیم که شاید سبب نارضایتی و آزردگی خاطر بخشی از مخاطبین شده باشد.

آوای جنوب؛

مخاطبین دوست داشتنی آوای جنوب خوشبختانه بدلیل بالارفتن مخاطبین وایجاد نقص فنی و نیز ارتقا سرور در سامانه پشتیبان پایگاه خبری آوای جنوب ، متأسفانه قادربه همراهی کاربران و مخاطبین محترم از روز گذشته تا امروز نبودیم که شاید سبب نارضایتی و آزردگی خاطر بخشی از مخاطبین شده باشد.

مدیریت و هیئت تحریریه سایت آوای جنوب که جایگاه خود در عرصه اطلاع رسانی را مدیون حضور، پشتیبانی، تشویق و انتقادهای سازنده مردم شریف استان ودیگرنقاط کشور می دانند، براین باور هستند که زمانی می توانند به رسالت خطیر خود که همانا جلب اعتماد عمومی است دسترسی پیدا کنند که حساسیت و دقت نظر مردم دراین سایت چشمگیر و بارز باشد و بی شک این مهم تحقق پیدا نمی کرد به جز اینکه قلم ما برای مردم باشد.

بر این اساس مدیریت وتمامی دست اندرکان این سایت خبری به خاطر سعه صدر ، دقت نظر و احساس تعلق بر خود بالیده، بر خود لازم می دانند ضمن اعلام خبر رفع مشکلات فنی موجود، از تمامی کاربران و همراهان عزیز و گرامی که با سعه صدر مشکلات فنی سایت را از روز گذشته تحمل کرده و بردباری به خرج داده اند عذرخواهی می کنند.
در حالی به دنبال رفع اشکال بودیم که برای دوستان ما در سامانه پشتیبانی تهران جای سئوال بود که چگونه این پایگاه خبری در مدت کمی از شروع فعالیت خود با حجم بالای کاربران مواجه شده است واین باعث خوشحالی و دلگرمی مدیریت آوای جنوب است .

هرچند در فعالیت رسانه های مجازی ، این قبیل مشکلات فنی طبیعی است ، امید است انشاءالله با تلاش کادر فنی سایت ، در آینده با این مشکلات روبر نشود.
دست شما مردم و مخاطبین را که از روز گذشته با ما در تماس بودید را به گرمی می فشاریم و بدانید قلم ما همچنان بدون وابستگی در راستای خدمت به شما حرکت خواهد کرد.
مدیریت سایت آوای جنوب

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president