آوای جنوب

فرمانده انتظامی گچساران:

عامل تیراندازی به مأموران انتظامی دهدشت دستگیر شد

بازیانفرمانده انتظامی گچساران گفت: عامل و متهم فراری تیراندازی به دو مأمور نیروی انتظامی دهدشت در گچساران دستگیر شد.

آوای جنوب؛

علی‌کرم بازیان امروز در گچساران اظهار کرد: متهم فراری و عامل تیراندازی به دو مأمور نیروی انتظامی دهدشت که به اتهام درگیری مسلحانه و سرقت تحت تعقیب بود، در گچساران دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم توسط ماموران کلانتری شماره ۱۲ گچساران دستگیر شده است، افزود: مأموران نیروی انتظامی شماره ۱۲ در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی و در موقعیت جغرافیایی فلکه فرودگاه گچساران متهم را در حین سرقت خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: متهم با مشاهده مأموران اقدام به فرار از محل کرده که با هوشیاری و واکنش سریع مأموران طی عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

بازیان عنوان کرد: با دستگیری و انتقال متهم با مشخصات معلوم به مقر انتظامی و بررسی سوابق وی از جمله سرقت، شرارت، درگیری و تیراندازی به دو مأمور نیروی انتظامی دهدشت محرز و آشکار شد.

وی یادآور شد: تیراندازی این متهم و سارق حرفه‌ای به مأموران انتظامی دهدشت سبب مجروحیت یکی از ماموران شده بود.

بازیان با اشاره به کشف اجناس سرقتی از متهم گفت: با توجه به تحت تعقیب بودن متهم به دلیل تیراندازی به ماموران انتظامی دهدشت با حکم مراجع قضایی از مخفیگاه متهم بازرسی و مقادیری از اجناس مسروقه کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی در گچساران افزود: در مخفیگاه این متهم مقادیر زیادی گوشی تلفن همراه، طلا، مدارک هویتی و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط گردید.

بازیان ادامه داد: متهم پس از دستگیری برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی گچساران منتقل شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president