آوای جنوب

ضیایی یا داریوش یزدی / چه کسی سرمربی نفت گچساران می شود؟

انتخاب گزینه بومی در حالی که نفت شرایط خوبی را ندارد به نوعی مُهره سوزی مربیان گچساران است چرا که در صورت نگرفتن نتیجه

untitled1بعد از رفتن عباس چمنیان از نفت گچساران اینروزها صحبت از گزینه های مختلف مدیران نفت برای نشستن برنیمکت نفت گچساران نام برده می شود.

آوای جنوب؛

گزینه بومی اولویت انتخاب سرمربی نفت گچساران

مدیرعامل باشگاه ورزشی فرهنگی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اولویت با مربیان بومی یا مربیان استان‌های همجوار است.

وی تصریح کرد: با توجه به نتایج و کسب عملکرد کنونی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نشستی با حضور آقای چمنیان برگزار شد که وی با ارائه گزارشی عملکرد خود را تشریح کرد.

نظری با تأکید بر آسیب‌شناسی عوامل فنی و حاشیه‌ای عدم نتیجه‌گیری مطلوب نفت و گاز گچساران گفت: به اذعان بیشتر کارشناسان و علاقمندان تیم نفت و گاز علی‌رغم بازی‌های قابل قبول در کسب نتیجه موفق نشان نداده است.

وی ادامه داد: بالاخره عدم نتیجه‌گیری و کسب پیروزی مقابل حریفان علی‌رغم بازی‌های خوب و هجومی دلایلی دارد که باید آسیب‌شناسی و برطرف شود.

نظری با اشاره به انتخاب سرمربی جدید برای تیم نفت و گاز گچساران و شایعاتی مبنی بر احتمال حضور مهدی پاشازاده و عیسی اکرمی در این تیم گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه تصمیمی در خصوص انتخاب سرمربی جدید گرفته نشده است و تنها مسئله قطعی جدایی عباس چمنیان از نفت و گاز گچساران است.

این مسئول ورزشی در مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: اولویت در انتخاب سرمربی جدید برای تیم نفت و گاز گچساران استفاده از مربیان بومی یا مربیان استان‌های همجوار است.

وی با تأکید بر استفاده از گزینه مربیان بومی یا استان‌های همجوار گچساران، یادآور شد: البته ممکن است با توجه به شرایطی خاص نیز از مربیان سرشناس دیگر مناطق کشور استفاده شود.

نظری خاطرنشان کرد: در خصوص نفت و گاز گچساران نیز اعتقاد من بر استفاده از مربی بومی بود که به هر حال آقای چمنیان مسئولیت این امر را بر عهده گرفت.

وی تعامل و هماهنگی بیشتر مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران با مجموعه و عوامل کادر فنی این باشگاه را گامی مهم در راستای افزایش بازدهی تیمی و در نتیجه کسب نتایج بهتر دانست و افزود: امیدواریم با تغییراتی که در آینده با آغاز نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور در این تیم صورت می‌گیرد شاهد عملکرد و کسب نتایج بهتری از نفت و گاز گچساران باشیم.
و این در حالیست که از منابع آگاه نیز شنیده می شود مربی سابق نفت گچساران نیز دیگر گزینه مدیران نفت می باشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به رغم بازی های خوب با بداقبالی نیم فصل را به پایان رساند.

محمد حسین ضیایی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: فصل گذشته تیم را براساس مذاکراتی که با هیئت مدیره باشگاه انجام گرفته بود، برای ماندن در لیگ یک بسته بودیم اما در نیم فصل به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی شدیم.

وی با بیان اینکه در گچساران با توجه به علاقمندی فراوانی که در میان مردم این شهر نسبت به رشته ورزشی فوتبال وجود دارد انتظارات از مربی تیم فوتبال بسیار زیاد است، افزود: سال گذشته نخستین سال حضور تیم در لیگ دسته اول بود وباید علاوه بر کارهای فنی شرایط اولیه برای حرفه ای شدن را نیز فراهم می کردیم.

محمدحسین ضیایی: به صورت مستقیم و غیرمستقیم از من برای حضور در نفت دعوت کرده اند

بسیاری از مردم و علاقمندان فوتبال گچساران به صورت مستقیم و غیرمستقیم از من برای حضور در این تیم دعوت کرده اند که باید دید نظر مسئولان باشگاه چه گزینه ای است.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: بسیاری از امکاناتی که در حال جاضر در اختیار تیم قرار گرفته و به تیم شخصیت حرفه ای داده، حاصل تلاش کادر فنی و مسئولان نفت و گاز گچساران است.

ضیایی در پاسخ به سوالی که برای حضور در تیم نفت و گاز گچساران پیشنهادی به شما شده است، اظهارداشت: تاکنون به طور رسمی از سوی مسئولان باشگاه هیچ گونه پیشنهادی ندارم اما بسیاری از مردم و علاقمندان فوتبال گچساران به صورت مستقیم و غیرمستقیم از من برای حضور در این تیم دعوت کرده اند که باید دید نظر مسئولان باشگاه چه گزینه ای است.

وی تاکید کرد: در فصل جاری از بسیاری تیم های لیگ دسته اول فوتبال پیشنهاد داشتم که در لحضات آخر به گونه ای که خودم هم هنوز نمی دانم شخص دیگری برای مربیگری انتخاب می شود.

این مربی باسابقه فوتبال کشور تصریح کرد: در باشگاه نفت و گاز گچساران بدلیل اینکه مدیریت آن در اهواز زیر نظر باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب است، بسیاری از تصمیمات با هماهنگی مدیرعامل باشگاه مناطق گرفته می شود.

ضیایی تغییرات صورت گرفته در مدیریت امور ورزش نفت و گاز گچساران را در صورتیکه موجب رونق روند ورزش در گچساران باشد، موثر عنوان کرد و افزود: به رغم اختلافات فکری که با رئیس پیشین امور ورزش داشتم اما ایشان فردی پرتلاش و دلسوز بود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که در صورت حضور در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران چه برنامه ای برای موفقیت این تیم دارید، اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه پیشنهادی از سوی مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران به من نشده است و برنامه هایم را تنها زمانی که سرمربی تیمی باشم بیان خواهم کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این که ضیایی در تیم باشد یا نباشد مهم نیست آن چیز که برای این مردم با ارزش است احترام به علاقمندی آنها نسبت به فوتبال و انتخاب فردی است که گچساران و شرایط کار در آن را بشناسد تا بتواند در نیم فصل تیم را از بحران خارج کند.

ضیایی تاکید کرد: شرایط نیم فصل دوم برای همه تیم های هم گروهی نفت و گاز گچساران شرایط دشواری است اما این موضوع برای نفت و گاز سخت تر، چون هم سرمربی و هم مدیر خود را تغییر داده است.

وی افزود: البته مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران تجربه قرار گرفتن در این شرایط را دارد و من مطمئن هستم با مدیریت از بحران خارج می شود.

مربی و بازیکن پیشکسوت فوتبال کشور در پایان از همه مردم و علاقمندان گچسارانی که در این مدت تیم خود را با غیرت تشویق کردندو برای موفقیت این تیم از هیچ تلاشی دست برنداشتند قدردانی کرد.

داریوش یزدی: از سوی چهار باشگاه دسته اولی به من پیشنهاد شده
دیگر گزینه ای که اینروزها نامش بر سر زبانها افتاده کسی نیست به جز داریوش یزدی مربی سابق استقلال اهواز.
داریوش یزدی سرمربی سابق استقلال اهواز که چند روزی است با این تیم قطع همکاری کرده در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: پس از جدایی از استقلال اهواز مشغول استراحت هستم ولی از سوی چهار باشگاه دسته اولی به من پیشنهاد همکاری شده ولی تاکنون تصمیمی نگرفته‌ام.

هرچند از عیسی اکرمی نیز به عنوان مدیرفنی صحبت می شود.

این در حالیست که هم اکنون نفت گچساران وضعیت خوبی در جدول ندارد.

پیشنهاد آوای جنوب به مدیران نفت در اهواز این است که با توجه به شرایط نفت گچساران در حال حاضر کسی می تواند این مسئولیت را به عهده بگیرد که از لیگ دسته اول و بازیکنهای آن شناخت کاملی داشته باشد تا بتواند با جذب بازیکن نقاط ضعف تیم نفت را پوشش دهد.

انتخاب گزینه بومی در حالی که نفت شرایط خوبی را ندارد به نوعی مُهره سوزی مربیان گچساران است چرا که در صورت نگرفتن نتیجه بازهم تا سالیان سال آنها کنار گذاشته می شوند/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president