آوای جنوب

فرماندار بویراحمد

ضرورت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات بویراحمد

فرماندار بویراحمد بر لزوم تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات و نهادهای شهرستان تاکید کرد.

آوای جنوب؛

هوشنگ یاری‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه سید و سالار شهیدان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از رهروان راستین آن امام همام باشیم، گفت: فلسفه قیام عاشورا و ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) زنده ماندن امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با تاکید بر اینکه نهضت عاشورا سراسر درس و عبرت است، ادامه داد: مولفه‌ها و ابعاد قیام عاشورا باید در جامعه تبیین شود و آحاد مردم آن را در زندگی خود عملی کنند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در آیات و روایات و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است، تصریح کرد: قرآن کریم بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر صراحت دارد.

این مسئول افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک نظارت عمومی یاد کرده است که سخنان و رهنمودهای معظم‌له راهگشایی برای ما مسئولان و مردم است.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است بر تلاش همگانی به منظور احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم تمامی مدیران و مسئولان در نهادینه کردن این فریضه الهی تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

یاری‌پور بر لزوم اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای اجرای هر چه بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری دستورالعمل شورای مرکزی را به دستگاه‌ها ابلاغ کند.
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930817000766#sthash.SukLYPzd.dpuf

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president