آوای جنوب

ضرب‌الاجل شکرخدا موسوی نماینده اهواز به وزارت نفت

قانع نشد و به بیژن نامدار زنگنه مهلت یک هفته ای جهت ارایه تضمین برای بکارگیری این افراد ظرف یکسال آینده داد

سیدشکرخدا موسویشکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس از پاسخ وزیر نفت به سوال خود در خصوص عدم بکارگیری یک هزار و ۵۰۰ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت قانع نشد و به بیژن نامدار زنگنه مهلت یک هفته ای جهت ارایه تضمین برای بکارگیری این افراد ظرف یکسال آینده داد.

آوای جنوب؛

سید شکرخدا موسوی که ریاست فراکسیون نفت، گاز و انرژی مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد در جلسه کمیسیون انرژی که جهت پاسخگویی به پرسش وی از وزیر نفت برگزار شده بود، گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر افرادی هستند که در آزمون استخدامی و مصاحبه وزارت نفت پذیرفته شده اند و هنوز روند استخدامی آن ها بر خلاف قوانین مربوطه انجام نشده است. در حالی که این امر قانون گریزی و دهن کجی به قانون و مغایر با عدالت اجتماعی است.

موسوی خواهان بکارگیری این افراد ظرف یک سال آینده شد و تضمین و قول وزیر نفت جهت بکارگیری آنان در بازه زمانی سه ساله را نپذیرفت.

شکرخدا موسوی با ارایه مهلت یک هفته ای به وزیر نفت جهت بررسی موضوع موافقت کرد و گفت: در صورت عدم پذیرش حق مسلم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت؛ آقای زنگنه باید پاسخگوی این سوال در صحن علنی مجلس باشد.

وی در پایان گفت: رسالت نمایندگان دفاع از حقوق از دست رفته موکلانشان است و بنده در راه ایفای وظایف نمایندگیم هیچ مانعی را نخواهم پذیرفت؛ حتی اگر آن مانع وزارت نفت باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president