آوای جنوب

صدای اهالی شهرک نفت گچساران هم از زمین خواری بلند شد/اظهارات شهردار و درخواست مردم از محمدصدرا ادیبان؛ لطفا ورود کنید

آوای جنوب
سوال اینجاست این زمین میلیاردی چگونه در حال واگذاری است و آیا اگر یک فرد عادی نیز بخواهد می تواند در شهرک نفت گچساران صاحب زمین شود

مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با زمین خواری و کوه خواری در اسفندماه سال ۱۳۹۳ با انتقاد از این وضعیت فرمودند: «حالا بحث زمین خواری، یواش یواش شده کوه خواری. بنده گاهی که می‌روم ارتفاعات شمال تهران را نگاه می‌کنم، انسان واقعا خیلی متاسف می‌شود، بار‌ها من در دیدار با مسئولان شهری و مسئولان دولتی و مانند این‌ها مسائل را در میان گذاشته ام، خب تلاش هم کرده اند، لیکن قاطع باید برخورد کنند، مسئولان باید در مقابل این سوءاستفاده کننده ها، قاطعیت به خرج دهند، عُرضه به خرج دهند»

اما مگر وسعت گچساران چقدر است که آمارها به خوبی نشان می دهد ماجرای زمین خواری در گچساران چنان حرفه ای صورت می گیرد که آب از آب تکان نمی خورد.

در یکسال گذشته زمینی در شهرک نفت گچساران اشاره کردیم که فضای سبز شهرداری در حالی که در سندهای خانه های اطراف قید شده است زمین مجاور فضای سبز است اما به راحتی این زمین میلیاردی واگذار می شود.
سوال اینجاست این زمین میلیاردی چگونه در حال واگذاری است و آیا اگر یک فرد عادی نیز بخواهد می تواند در شهرک نفت گچساران صاحب زمین شود .

چگونه وقتی در نقشه شهری زمینی به عنوان فضای سبز قرار گرفته است و خانه های همجوار نیز با استناد به نقشه جامع شهری ساخت و ساز کرده اند و سالهاست فضای سبز یک محله است اداره ای دیگر زمین مذکور را به علت بدهی به شخص دیگری واگذار می کند
در این خصوص روز گذشته بود که اهالی منطقه شهرک نفت گچساران خواستار توقف این واگذاری از سوی اداره راه و شهرسازی شدند و شهردار دوگنبدان و رییس شورای شهر نیز در جمع معترضین حضور یافتند .
در این خصوص شهردار دوگنبدان اظهار کرد فیلم ???

 

اهالی این منطقه از دادستان جوان و انقلابی گچساران که در این مدت نشان داده است به خوبی مدیریت کرده است و بی طرفانه و با دوری از هیاهوهای سیاسی نماد یک دادستان مردمی است انتظار دارند به این موضوع مهم ورود کرده و ….

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president