آوای جنوب

شکست تیم فوتبال نفت گچساران مقابل استقلال خوزستان / امیدها به نفت بیشتر شد

۸۸۴bd078062ee6bd157b294c752d7970_Lبه گزارش باشگاه نفت و گاز گچساران: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اولین بازی تدارکاتی پیش از شروع رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور درمقابل حریف لیگ برتری خود استقلال خوزستان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

آوای جنوب؛

در این بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با هدایت یوسف نادریان بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت . بازیکنان جوان و بومی این تیم در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرده و موقعیت های بیشتری داشتند و در این بازی حریف قدرتمندی برای تیم استقلال خوزستان بودند.

تیم استقلال خوزستان بدلیل تعطیلات لیگ برتر که با بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی همراه بود سفری دو روزه به شهرستان گچساران داشت تا در یک بازی تدارکاتی محک جدی داشته باشد و آمادگی خود را برای ادامه رقابتهای لیگ برتر حفظ کند

گلهای این بازی تدارکاتی را فرشاد جانفزا و حمدالله ابدام در دقایق نه و ۱۲ برای تیم خوزستانی به ثمر رساندند.

در این بازی طلایی پوشان نفت با ترکیب مجتبی فرهادی ، علی کرمی ، مصطفی ساورسفلی، بهزاد داوودی، محسن یکه دوست، رضا قیالی، فرشید فکورنیک،قائم اسلامی، علی رعیت، نبی الله اسدی و سهیل صالحی به میدان رفتند.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم استقلال خوزستان در بازی امروز فرناندو، محمد طیبی، موسی کولیبالی، پیمان شیرازی، موسی جنادله، ادواردو سوارز، فرشاد سالاروند، باقرهاشمی، فرشاد جانفزا، حسن بیت سعید و حمدالله ابدام به میدان رفتند.

در این بازی با تصمیم کادرفنی دو تیم تعویض های متعددی در هر دو تیم صورت گرفت تا هر دو مربی شناخت بیشتری از بازیکنان خود بدست آورند، بطوریکه تمامی بازیکنان نیمکت نشین نفت گچساران در این بازی به کار گرفته شدند.

لازم به ذکر است تیم استقلال خوزستان که برای سومین فصل متوالی عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی دراختیار دارد در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر نمایش خوبی از خود بجای گذاشتند و با کسب ده امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

بازی بعدی این تیم در روز دوشنبه بیست و سوم شهریور در هفته ششم لیگ برتر در اهواز مقابل صبای قم خواهد بود

همچنین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بعد از این بازی جهت برپای اردوی هشت روزه عازم تهران خواهد شد تا با آمادگی بیشتری رقابتهای لیگ دسته دو را آغاز کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president