آوای جنوب

شوک زینل زاده به انتخابات گچساران و باشت/زینل زاده مستقل وارد صحنه انتخابات می شود

.

هر چند همگان در انتظار تصمیم روز جمعه بویراحمد هستند تا از میان علیمراد جعفری؛ اردلان زینل زاده و یعقوب زراعت کیش یک نفر خروجی این جلسه باشد اما

آوای جنوب
جلسه اصولگرایان گچساران و باشت در حالی به پایان رسید که سردار وحدت انصراف خود را اعلام کرد اما هنوز تکلیف جریان اصولگرایی مشخص نشده است.

بیعت اصل که در این مدت نشان داده بود کاندیدی است که نه منتظر رد صلاحیت رقیب است و آشکارا و بدون پروا انتقاداتش را به نماینده و عملکرد او بیان می کرد دیشب اعلام کرد جام زهر را می نوشم و کنار می روم.

بیعت اصل بنیانگذار وحدت اصولگرایان در این نشست بیان کرد که به احترام مردم دیارم و هواداران سردرگم در راستای وحدت کاسه زهر را می نوشم و سکوت اختیار می کنم و میدان را به دیگر ‌کاندیداها هر دو جناح سیاسی(اصولگرا و اصلاحطلب) واگذار می نمایم و درآینده مسیرم را انتخاب خواهم کرد.
پیش از او پاکدل نیز انصراف خودش را به صورت رسمی اعلام کرده بود.
بر اساس این گزارش در حالی سید قدرت الله حسینی به عنوان کاندید باوی خروجی جلسه اصولگرایان گچساران و باشت بوده است که در بویراحمد هنوز سه گزینه وجود دارد.
برخی بر این باور هستند که خروجی گزینه بویراحمد در جمعه آینده مشخص خواهد شد و از میان علیمراد جعفری؛ اردلان زینل زاده و زراعت کیش یک نفر به عنوان کاندید بویراحمد معرفی خواهد شد اما شنیده ها حکایت از آن دارد این اتفاق نخواهد افتاد.


هر چند شنیده های ما حکایت از آن داشت که زراعت کیش به دنبال آن است تا در لیست تهران قرار بگیرد اما بر اساس آخرین اطلاعات زراعت کیش هنوز حضور در گچساران و باشت را به تهران ترجیح داده است.

هر چند همگان در انتظار تصمیم روز جمعه بویراحمد هستند تا از میان علیمراد جعفری؛ اردلان زینل زاده و یعقوب زراعت کیش یک نفر خروجی این جلسه باشد اما شنیده های ما حکایت از آن دارد در صورتی در که این جمع روز جمعه نیز به نتیجه نرسند زینل زاده به صورت مستقل وارد صحنه انتخابات خواهد شد.
زینل زاده به خوبی متوجه این موضوع شده است که اگر مستقل وارد صحنه انتخابات شود رای آوری او نسبت به دیگر کاندیداها بیشتر خواهد بود چرا که ریزش ها از سمت رقیب به سبد رای او ریخته خواهد شد.
احتمال می رود او در نشست روز جمعه و در حالی که اصولگرایان بویراحمد بر سر گزینه‌ای به توافق نرسند به صورت مستقل وارد کارزار انتخابات شود چرا که او مدت هاست به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و نمی تواند بیش از این هواداران خود را سردرگم نگهدارد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا زینل زاده مستقل وارد کارزار انتخابات خواهد شد یا همچنان منتظر می ماند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president