آوای جنوب

شور انتخابات در گچساران/تاجگردون در یاسوج؛ زینل زاده در گچساران/نشست زینل زاده با ریش سفیدان طوایف+تصاویر

.

آوای جنوب 
به گزارش خبرنگار آوای جنوب؛ در حالی که تاجگردون در مرکز استان جلسه انتخاباتی خود را برگزار کرد که اردلان زینل زاده نیز در ادامه نشست های خود جلسه اش را در گچساران با بزرگان؛ ریش سفیدان و نخبگان شهرستان پیرامون انتخابات آینده برگزار کرد.


بر اساس این گزارش در این نشست ابتدا مهندس خوبانی با گلایه مندی از وضعیت نامناسب فعلی مدیریتی در سطح ملی و شهرستان انتقاداتی را مطرح کرده و خواستار دقت نظر مردم در انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو شد.


وی در ادامه به توانمندی و خصایل اخلاقی آقای زینل زاده اشاره کردند و زینل زاده را فردی پایبند به اخلاق و اجرای عدالت و پاکدستی دانست

در ادامه این نشست؛ آقای حاج فرج اله گرجی از باشت اظهار کرد: از همه مردم انتظار می رود برای برون رفت از شرایط بد فعلی همت کنند و فرصت رو غنیمت شمرده و با حمایت از مهندس زینل زاده زمینه را برای اصلاح امور وآینده ای بهتر فراهم کنند.

در ادامه این جلسه آقای شادمان پور از جوانان آینده دار قشقائی سخنران بعدی این نشست بود که با نگاهی تحلیل و علمی به ضعف مجلس فعلی و عدم توجه نمایندگان به وظایف قانونی اشاره کردند.
وی معامله گری نمایندگان را عامل بسیاری از مشکلات فعلی دانستند و به کم لطفی و ظلمی که در طول این چند سال در حق ایل سترگ قشقائی شده اشاره داشتند و خطاب به مهندس زینل زاده خواستار عدالت در توزیع همه منابع بین قومیت ها بودند.
به گزارش آوای جنوب سخنران آخر هم آقای حاج شکوهی چهره خوشنام شورای شهر گذشته بودند که بواسطه سابقه همکاری با مهندس زینل زاده در شهرداری به بیان اتفاقات دوران شورای شهر و دلیل اینکه چرا زینل زاده را به عنوان کاندید اصلح انتخاب کردند پرداخت.

وی پاکدستی و قانون مندی رو بعنوان دو خصلت بارز آقای زینل زاده برشمردند.

در پایان این جلسه اردلان زینل زاده با تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که در این جلسه حضور داشتند ضمن تبریک هفته بسیج گفت : استفاده از ظرفیت بسیج و روحیه بسیجی داشتن تنها راه برون رفت از مشکلات امروز جامعه است و اگر به همین جوانان اعتماد شود شاهد مشکلات امروز نبودیم.
زینل زاده در ادامه در خصوص وضعیت معیشتی موجود و کاهش محسوس قدرت خرید خانواده ها بیان کرد: امروز به راحتی می توان با حضور در بازار وضعیت خرید مردم و خانواده ها را مشاهده کرد.
زینل زاده عدم توجه قوا به شرح وظایف و انتخاب مدیران مترسکی را عامل مشکلات امروز جامعه دانست.
وی همچون نشست های گذشته اش از همه مردم درخواست داشت که در این ایام ضمن شنیدن صحبت های سایر کاندیداها با توجه به عملکرد افراد انتخاب کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president