آوای جنوب

شورای شهر دوگنبدان/آیا تاریخ تکرار می شود!!!

آوای جنوب
شورای شهر دوگنبدان/آیا تاریخ تکرار می شود!!!

با نگاهی به شورای شهر پنجم دوگنبدان و اختلاف هایی که از همان روز اول و عصر آن روز در فرمانداری شروع شد تا به امروز باید اذعان کرد شورای شهر نتوانست آرامش را در خود ببیند.
روز گذشته نیز علیرضا اتابک فرماندار گچساران در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر تاکید بر امنیت روانی مردم داشت و بیان کرد از گذشتگان درس بگیرید اما آنچه رقم خورد در همان دقایق اولیه مشخص شد عصر سختی را جلسه انتخاب شهردار را شاهد خواهیم بود .
در جلسه تحلیف با نظر مرادی عضو شورای شهر و پیشنهاد او بدون از رای گیری همه بر سر ریاست شورا به توافق رسیدند اما این پایان کار نبود چرا که وقتی برای نایب رییسی قرار بر رای گیری شد علی محمد آقایی رقیب طاهری شد و آقایی با چهار رای نایب رییس شد.
مشخص شد از قبل قرار نبوده است که اینگونه شود و صدای پچ پچ اعتراضات به گوش می رسید که آقای ….قرار ما این نبود .
خبر به سرعت بر روی سایت می رود و از بیرون تماس گرفته شد و تعجب از اینکه چرا آقایی نایب رییس شده است .
از جلسه صبح تحلیف که بگذریم رییس جدید شورای شهر اعلام می کند که ما فراخوانی را زده ایم و در جلسه عصر شهردار انتخاب می شود .
تقریبا مشخص است که که مسعود ظفری می ماند اما شکوهی از امتیاز دهی می گوید که بر اساس امتیاز شهردار آینده انتخاب خواهد شد .
عصر همان روز علیپور و مرادی جلسه را به نشانه اعتراض ترک می کنند و آقایی نیز خود را کاندیدای شهرداری می داند و به خودش تنها رای می دهد و می رود اما شکوهی در راس این انتخاب در کنار عاملی مقدم و کرمی و طاهری با چهار رای مسعود ظفری را برای انتخاب به استاندار و گرفتن حکم برای او انتخاب می کنند و استارت ترکیب چهار به سه شورای شهر به مانند گذشته زده می شود .

حالا اما با مروری به چهار سال گذشته باید یادآور شد، مسعود ظفری شهردار دوگنبدان که با حمایت طیف اکثریت چهار نفره از اعضای شورا شهر دوگنبدان سکان شهرداری را پس از اردلان زینل زاده در دست گرفت، مدتی بعد از شروع کارش با مخالفت‌های طیف اکثریت که او را انتخابات کرده بودند، مواجه شد.

همان طیفی که در سریعترین زمان و در همان شب اول سوگندشان او را انتخاب کرده بودند.
مسعود ظفری در این مدت و در کنار تمام فعالیت هایش در کنار طیفی قرار داشت که مخالف شدید شهرداری او در روز اول بودند .
آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد و مسعود در کنار مخالفین امروز خود قرار خواهد گرفت

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president