آوای جنوب

شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی و گچساران پیشتاز در کرونا/تاکید بر تسریع تزریق واکسن

آوای جنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۱۸۴ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۷۲ نفر مبتلای قطعی و ١٢ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

به گزارش آوای جنوب؛ دکتر یزدانپناه تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۱ هزار و ۱نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از ۵۴۴نمونه دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت شامل تست های PCR حدود ۳۲درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه وگچساران و از ۱۱۸ نمونه رپید تست ۱۱درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی و گچساران بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: از مردم شریف استان تقاضامندیم هر چه سریعتر جهت تکمیل واکسن خود به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه نمایند تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم و شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات لازم می باشد ولی اگر مجبور به حضور در تجمعی باشید باید استفاده از ماسک ، فاصله حداقل ١.۵ تا ٢ متر با فرد کناری ، حداقل زمان حضور و تهویه مناسب رعایت شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president