آوای جنوب

شهردار یاسوج : برگزاری برنامه‌های منسجم ایام‌الله دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

جاویدشهردار یاسوج بر لزوم برگزاری برنامه‌های هماهنگ و منسجم ایام‌الله دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

آوای جنوب؛

محمدعلی جاوید ظهر امروز در جلسه فضاسازی و تزئینات شهری دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرچه داریم به برکت انقلاب و نظام است، گفت: از وظایف مسئولان و تشکیلات نظام برگزاری هرچه باشکوه برنامه‌های دهه فجر است.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه استکبار جهانی در راستای کم‌رنگ کردن انقلاب از هیچ عملی دریغ نمی‌کند، گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا خدمات انقلاب و نظام به نحو مطلوب منعکس و اطلاع‌رسانی شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: این کمیته فضاسازی شهری در شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها را رسیدگی می‌کند و انجام می‌دهد.

جاوید با بیان اینکه سالانه هزینه‌های زیادی در دهه فجر از سوی نهادها و ارگان‌های مختلف صورت می‌گیرد، گفت: امیدواریم در سال جاری کارها به صورت منسجم و از پیش تعیین شده پیش رود.

وی از اعضای کمیته فضاسازی و تزئینات شهری دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد خواست تا تبلیغات محیطی به یک دستگاه واحد محول شود تا دوباره‌کاری نشود.

بیلبوردهای سطح شهرها به ایام‌الله دهه فجر اختصاص داده شود

شهردار یاسوج بر لزوم مشخص شدن وظایف دستگاه‌ها در دهه فجر تاکید کرد و گفت: از شهرداران انتظار می‌رود در ۱۰ روز ایام‌الله دهه فجر بیلبوردها در سطح شهرها به تبلیغات این دهه اختصاص داده شود.

این مسئول گفت: صدا و سیمای استان می‌تواند برنامه‌ منسجم ویژه ایام دهه فجر اجرا کند.

جاوید نورافشانی در دهه فجر را از وظایف نظارتی دستگاه‌اهی نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: اتاق اصناف مشارکت بازاریان را داشته باشد و به نصب یک پلاکارد اکتفا نکنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president