آوای جنوب

شهردار گچساران : تا کنون هیچ پیشنهادی از طرف اصولگرایان به من نشده است

شهردار گچساران درباره این سوال که شایعه شده است برای برداشتن معاونت و دو پُست دیگر فشارهایی به شما تحمیل می شود نیز تاکید کرد…

IMG_9446شهردار دوگنبدان در نشست با خبرنگاران از ۳۸ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی شهرداری دوگنبدان در سال ۹۴ در راستای توسعه متوازن شهری خبر داد.

آوای جنوب؛

اردلان زینل‌زاده در پاسخ به سئوالات خبرنگاران مبنی بر عملکرد یک سال اخیر مجموعه شهرداری دوگنبدان، با بیان اینکه عملکرد شهرداری دوگنبدان به عینه برای هر بیننده‌ای قابل رویت است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر مصوب شده بود در این راستا اعتبار مذکور جهت اجرای ۵۰ پروژه در قالب احداث بوستان‌های محله‌ای، کانال‌ها، جدول‌کشی و … به کار گرفته شد.

وی با اشاره به جذب ۷۰ میلیارد ریال از اعتبار سال گذشته با بیان اینکه تخصیص این مقدار بودجه در شهرداری دوگنبدان خوب بوده است، افزود: با توجه به اینکه ۳۸ میلیارد ریال از اعتبارات مذکور از محل ماده ۱۸۰، بودجه استانی، دو درصد نفت و ارزش افزوده جهت تکمیل و بهره‎برداری از طرح‎های نیمه تمام بوده، جذب آن در توسعه عمران و آبادانی شهر بسیار موثر بوده است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به ۲۴۰ میلیارد ریال میزان درآمد برآوردشده شهرداری در سال ۹۳، تصریح کرد: این میزان درآمد در مقایسه با سال ۹۲ که ۱۲۰ میلیارد ریال بوده، نشان از تحقق بخش مهمی از میزان درآمد شهرداری طی یک سال اخیر بوده است.

زینل‌زاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای سال ۹۴ رقمی افزون‎بر ۳۸ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی شهرداری دوگنبدان بوده، عنوان کرد: در صورتی که با شهرداری موافقت شود، در سال جدید با رویکرد مهم توسعه متوازن همه نقاط شهر و اجرای برنامه‌های فرهنگی در جهت تحقق شعار سال و ایجاد همدلی با همشهریان نیز حرکت می‌کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد شهرداری در زمینه کاشت نهال طی یک سال اخیر، ادامه داد: طرح کاشت خانه به خانه نهال نارنج با توزیع بیش از ۲۰ هزار اصله نارنج در سطح شهر و محلات در راستای افزایش میزان سرانه فضای سبز نیز طی یک سال اخیر از جمله عملکردهای مطلوب شهرداری دوگنبدان در این راستا بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری دوگنبدان در تلاش است که در زمینه توسعه شهری، توجه به کیفیت شهری را مورد توجه قرار دهد، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان بدانند که پولی را که به حساب شهرداری واریز می‌کنند در جهت عمرانی و ابادانی شهر هزینه می‌شود، با میل و رغبت بیشتری اقدام به این کار خواهند کرد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه هنر مدیریت شهری در این است که توجیهات و عملکردی که به مردم ارائه می‌دهد، شفاف باشد، ادامه داد: مردم آنچه را می‌بینند باور دارند یعنی انطباق شرح خدمات با عملیات ارائه شده، که شهرداری دوگنبدان نیز تاکنون در راستا اقدامات بسیاری انجام داده است.

زینل‌زاده با بیان اینکه مهم‌ترین اقدام شهرداری در ایام نوروز در جهت ارائه خدمات به مسافران، احداث و تکمیل پارک جنگلی بوده، با اشاره به روند اجرای پارک بانوان این شهر، گفت: با توجه به اینکه این پروژه با روند کندی روبه‌رو شده اما سعی ما بر این است که در این پروژه، احداث چمن مصنوعی برای بانوان، ورزش‌های روباز و … را در این طرح اجرایی کنیم که در این راستا تمهیدات لازم صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن یادآوری این موضوع که شهرداری دوگنبدان در سال گذشته عنوان دستگاه برتر را در کمیته برنامه‌ریزی به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: از دیگر عملکردهای مطلوب شهرداری دوگنبدان طی یک سال اخیر احداث پروژه ساختمان فرهنگی و محوطه گلزار شهدا، اجرای طرح میادین شهر، روکش و آسفالت کوچه و خیابان‎ به طور گسترده، نورپردازی بلوار و معابر اصلی شهر، اجرای طرح کانال ۱۰۸ دستگاه و کارکنان دولت، احداث و بهسازی جداول در سطح شهر و … بوده است.

زینل زاده در پاسخ به این سئوال که آیا شما کار را برای تبلیغات آینده خودتان انجام می دهید یا بعنوان شهردار نیز گفت : اعتقاد من بر این است که کار را برای خدمت به مردم انجام می دهیم نه نگهداشتن صندلی شهردار و پُست بالاتر چرا که نباید فراموش کرد که باقیات و صالحاتی نیز وجود دارد.

وی با اینکه اگر هدفمان مطرح شدن بود قاعدتا باید تمام کارهایمان را با گروهی از فیلبرداران و عکاسان انجام میدادیم اظهار داشت : ما کار را برای خدمت دهی به مردم شهر انجام می دهیم و تلاش هم کرده ایم تا رسانه ای نشویم.

زینل زاده در پاسخ به این سئوال که گفته می شود از طرف جریان اصولگرایان تهران به شما برای انتخابات مجلس پیشنهاد شده است نیز بیان کرد : تا کنون هیچ پیشنهادی از طرف اصولگرایان به من نشده است و اگر هم پیشنهاد شود باید فکر کنم که می شود یا نه .

شهردار گچساران درباره این سوال که شایعه شده است برای برداشتن معاونت و دو پُست دیگر فشارهایی به شما تحمیل می شود نیز تاکید کرد : فشار سنج من اینقدر قوی است که چنین فشارهایی را احساس نمی کند.

شهردار دوگنبدان در سخنان پایانی خود با تاکید بر نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و عملکرد دولت، بیان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای انعکاس واقعیت‌ها به صورت صادقانه داشته که در این راستا نیز همکاران خوبی برای مسئولان در جهت توسعه عمران و آبادانی شهر هستند. خبرنگار منتقد، کارشناس و انتقال‌دهنده مشکلات مردم است و باید زبان گویای مردم باشد.

زینل زاده ابراز داشت: خدمات صادقانه و بی طرفانه خبرنگاران در انعکاس واقعیت ها یاریگر مسوولان در توسعه شهر است.

وی افزود: اگر خبرنگار مسئولان را رصد کند، وظایف بهتر و دقیق‌تر انجام می‌شود و احتمال تخلف نیز کاهش می‌یابد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بارونی گفت:

    عددی نیستی که پیشنهاد شود

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president