آوای جنوب

شهردار دوگنبدان پای کار آمد/ دعوت از همه دلسوزان شهر برای راه‌اندازی جاده کمربندی گچساران

آوای جنوب:

شهردار دوگنبدان با اشاره به اتصال جاده کمربندی گفت: نبود جاده کمربندی از یک طرف و شاهراه بودن شهرستان گچساران موجب شد که تمام ترددهای بین استان فارس به جنوب از مرکز شهر دوگنبدان بگذرند و این به معنی تهدید جدی و شیوع کرونا ویروس برای شهروندان است.

شهردار دوگنبدان پای کار آمد/ دعوت از همه دلسوزان شهر برای راه‌اندازی جاده کمربندی گچساران

به گزارش آوای جنوب از گچساران، با شیوع و گسترش ویروس کرونا  در کشور و به تبع در استان و شهرستان گچساران مسعود ظفری شهرداری دوگنبدان  در خصوص مشکلات جاده کمربندی(فاز دوم)  شهر دوگنبدان اظهار کرد: نبود جاده کمربندی از یک طرف و شاهراه بودن شهرستان گچساران موجب شد که تمام ترددهای بین  استان فارس به جنوب از مرکز شهر دوگنبدان بگذرند و این به معنی تهدید جدی و شیوع کرونا ویروس برای شهروندان است.

 وی ادامه داد: این اطمینان را می‌دهیم که جاده کمربندی در کمتر از ۲ شبانه روز راه اندازی می‌شود و نتیجه بهره برداری از کمربندی این است که ورود و خروج شهر بهتر کنترل می‌شود و‌ جلوگیری از شیوع کرونا ویروس هم صورت خواهد گرفت.

شهردار دوگنبدان عنوان کرد: لذا با توجه به دغدغه اصلی جوانان و مردم شهر که این روزها نگران هستند آماده ایم تا در کمترین زمان ممکن کمربندی گچساران را راه‌اندازی کنیم.

 ظفری خاطرنشان کرد: پس هم اکنون دست همه شما دلسوزان شهر را به گرمی می فشارم و نیازمند یاری سبزتان هستیم برای نجات شهرمان.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president