آوای جنوب

شهردار دوگنبدان: تابلوهای تبلیغاتی شهری دوگنبدان ساماندهی می‌شود+تصاویر

آوای جنوب 

شهردار دوگنبدان گفت: طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغات شهری با هدف تامین بخشی از زیبایی ظاهری فضاهای عمومی در سطح شهر دوگنبدان اجرا می شود.

تابلوهای تبلیغاتی شهری دوگنبدان ساماندهی می‌شود

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عناصر شهری هر کدام به نوبه خود در شکل گیری  کالبد ظاهری فضاهای عمومی شهر تاثیر بسزایی دارند.

وی ادامه داد:  نظر به اهمیت بحث مولفه های بصری در منظر شهری و برقراری ارتباط میان شهروندان و محیط شهری و تاثیر تابلوهای تبلیغاتی منصوبه در نقاط مختلف شهر برمبلمان شهری و روح و روان شهروندان  با توجه به  نصب  خارج از عرف و عدم نظارت بر تابلوهای معرف اصناف  در معابر شهری که این امر علاوه بر عدم رعایت حقوق شهروندی باعث  تضعیف ضوابط  و برهم زدن سیمای شهری گردیده است.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه چندین بار بر نصب تابلوهای تبلیغاتی شهری تذکراتی داده شده است، عنوان کرد: لذا شهرداری دوگنبدان در راستای رسالت ذاتی خود جهت ساماندهی  تابلوهای معرف اصناف در نظر دارد نسبت به جمع آوری این تابلوها اقدام نماید که ضمن تشکر از  کسبه و بازاریانی که با شهرداری همکاری لازم را درخصوص جمع آوری تابلوهای واقع در معابر و عمود بر محور خیابان نموده اند به اطلاع می رساند  کسبه و اصناف  از این به بعد جهت اخذ  مجوزات لازم نصب هرگونه تابلو به شهرداری دوگنبدان مراجعه نمایند تا از اغتشاشات بصری و بی نظمی در شهر، جلوگیری به عمل آید.

ظفری تصریح کرد: از این رو تابلوها ، بنرها ، استیج‌ها و استندهایی که مغایر اصول ایمنی بوده و یا در محل نامناسب نصب گردیده اند ، حذف و یا جابجا خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: لذا از اصناف و کسبه انتظار می رود جهت همکاری ، قبل از جمع آوری و یا حذف تابلوها اقدام عاجل صورت گیرد.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: از سویی اتخاذ برخی سیاستهای تشویقی نسبت به پرداخت عوارض تابلوها ، نشانگر ترغیب و تسهیل در جلب مشارکت شهروندان به ویژه اصناف و کسبه می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president