آوای جنوب

انتقادمدیرکل گردشگری/

شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در این استان حاضر به تحویل گرفتن اردوگاه‌های بین‌راهی نیستند

علی‌رغم اعلام به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها هیچکدام حاضر به تحویل گرفتن این اردوگاه‌ها نیستند

باقریمدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌هایی مانند شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها در این استان حاضر به تحویل گرفتن اردوگاه‌های بین‌راهی نیستند.

آوای جنوب؛

محمود باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که تمهیدات لازم برای ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده شده است، اظهار کرد: نشست‌های مربوط به موضوع را برگزار کرده و همه دستگاه‌ها نسبت به وظایف خود در این ایام آگاه هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی، هنری متعددی در ایام تعطیلات خواهیم داشت که با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار می‌کنیم.

مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کنترل بازار استان نیز توسط دستگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته تا مسافران و گردشگران نوروزی با اطمینان خاطر بیشتری در استان حضور پیدا کنند.

باقری با انتقاد از رویکردی که نسبت به اردوگاه‌های تفریحی بین راهی در این استان دارند، گفت: علی‌رغم اعلام به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها هیچکدام حاضر به تحویل گرفتن این اردوگاه‌ها نیستند.

وی افزود: از طرف دیگر چون زمان بهره‌برداری از اردوگاه‌ها تنها یک تا دو ماه است بخش خصوصی هم رغبتی برای ورود به این کار و نگهداری آن‌ها ندارد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به پیشنهاد میراث فرهنگی مقرر شد با هماهنگی معاونت امور هماهنگی عمرانی و معاون برنامه‌ریزی استانداری نسبت به تعیین تکلیف و نگهداری مراکز تفریحی اقدام کنند.

مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: این اردوگاه‌های تفریحی شامل اردوگاه‌های شلال‌دان، خهکلون، دشتک دیل، بیژن یک، موگرمون و سایر اردوگاه‌های تفریحی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president