آوای جنوب

شهبازی/ احداث ۲ باب مدرسه ابتدایی در محلات کمتر توسعه یافته دوگنبدان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

احداث ۲ باب مدرسه ابتدایی در محلات کمتر توسعه یافته دوگنبدان با اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شده است.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب از گچساران، محمد شهبازی در همایش تجلیل از معلمان شهرستان گچساران که در مجتمع فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: رسالت معلمان رسالت پیامبران و شغل آنها هم طراز با شغل انبیاء است.

وی با بیان اینکه  نیروی انسانی  محور توسعه  هر جامعه به شمار می‌رود، گفت: توسعه اصلی و پایدار هر کشوری بر مبنای نیروی انسانی شکل می‌گیرد که تربیت نیروی انسانی بر عهده معلمان آن جامعه است.

 شهبازی ادامه داد:  در سال تحصیلی جاری ۱۰۰ درصد مدارس شهرستان که بیش از ۵۰ دانش آموزان دارند به یک کلاس هوشمند مجهز شدند.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد،:در زمان سرپرستی اداره آموزش و پرورش گچساران تا کنون به ۹۰ درصد مدارسروستایی سرکشی و پیگیر مشکلات آنها بوده‌ایم.
وی با تقدیر و تشکر از خیرین آموزشی و مدرسه ساز گچساران با بیان اینکه بسیاری از مدارس گچساران به سیستم های گرمایشی و فرمایشی مجهز شده اند، گفت: امروزه مدارس گچساران به سیستم نرم افزاری نیاز دارند.
شهبازی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری ۹۷-۹۸بیش از ۱۵۰ دستگاه ۲ زمانه سرمایشی و گرمایشی با اعتباری بیش از  ۲۰ میلیارد ریال  برای مدارس شهرستان خریداری و نصب شده است.

شهبازی در ادامه به تخصیص اعتبارات در سال گذشته در بخش  وسایل سرمایش و گرمایشی مدارس اشاره کرد و افزود: در بخش اعتبارات نفت قریب بر ۸۷ درصد اعتبارات جذب شده است و در زمینه اعتبارات استانی سرجمع ۸۰ درصد اعتبار تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: از مجموع اعتبارات تخصیصی به بخش سرمایشی و گرمایشی مدارس ۱۷ میلیارد ریال هزینه  شد که در این زمینه بیش از ۱۴۵ دستگاه کولر دستگاه اسپیلت (کولرگازی) خریداری شد.

 وی  به احداث مدارس در محلات کمتر توسعه یافته اشاره کرد و افزود:  احداث ۲ باب مدرسه ابتدایی با اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در شهر دوگنبدان کلنگ زنی شده است.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران بیان کرد: همچنین ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل  مدرسه مطهری و ۱۰۸ دستگاه تخصیص داده شده است.
شهبازی تصریح کرد: هم‌اکنون  دبستان حضرت مهدی در روستای آبکل با اعتباری به میزان  ۳میلیارد ریال در حال بازسازی است.
وی به مشکل ولتاژ برق در مدارس گچساران اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود این مشکل در مدارس گچساران مرتفع شود.
وی به ریزش دیوار مدرسه نیایش که چند ماه گذشته اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: شهرداری قول مساعدت داده که انتظار می رود تا مهرماه سالجاری برای آغاز سال این دیوار احداث شود.

 به گزارش فارس به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از ۳۰۰ معلم نمونه گچساران، خانواده شهدا فرهنگی و از خانواده‌های فرهنگیان متوفی  تجلیل به عمل آمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president