آوای جنوب

هدایت خواه:

شعار ” حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان ” در راستای تغییر در ماهیت و ساختار نظام است

هدایت خواهعضو جبهه پایداری و نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آمریکایی ها از توافق، تغییر در رفتار و ساختار نظام جمهوری اسلامی می باشد و شعار ” حذف استصوابی شورای نگهبان ” در راستای تغییر در ساختار است.

آوای جنوب؛

ستار هدایتخواه در جمع فعالان فرهنگی شهرستان چرام با اشاره به رسالت فرهنگی که بر عهده همه دلسوزان انقلاب وجود دارد، اظهارکرد: کسانی که پیرو ولایت بوده و دم از ولایتمداری می زنند باید بکوشند تا فرامین و منویات مقام معظم رهبری را برای مردم بازگو و تبین کنند.

وی با اشاره به سه سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری و فضایی که بعد از توافق ایجاد شده است، گفت: مطلبی که در هر سه سخنرانی ایشان مورد تاکید قرار گرفت نگرانی شدید از خطر نفوذ و رخنه دشمن به کشور بود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ما باید به اهداف دشمن توجه داشته باشیم و در بحث مذاکرات هسته ای، چه برجام به تصویب مجلس برسد یا نرسد و هر اتفاقی که بیافتد نباید از اهداف دشمن غافل شد.

عضو جبهه پایداری با اشاره به اهداف سیاسی آمریکا از توافق و برجام، عنوان کرد: طبق گفته خود آمریکایی ها و بر اساس اخبار نشریات آمریکایی، اوباما امید دارد که پس از رسیدن به توافق ابتدا رفتار و سیاست جمهوری اسلامی و در دراز مدت ساختار و ماهیت جمهوری اسلامی را تغییر دهد.

هدایتخواه افزود: آمریکایی ها می گویند اگر در عرصه هسته ای درست عمل کنند و توافق صورت بگیرد، زمینه برای ورود در سایر عرصه ها باز خواهد شد که مقام معظم رهبری صراحتا به این نکته اشاره و مذاکره در هر زمینه ای به جز بحث هسته ای را ممنوع دانستند.

وی با ذکر مسائل مورد اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا در مسائل منطقه ای و جهانی، گفت: حمایت از مقاومت که به گفته آنها حمایت از تروریسم است یکی از موارد اختلاف است و می گویند ایران باید بپذیرد که از مقاومت در لبنان، انصارالله در یمن و بشار اسد در سوریه دست بردارد و به این ترتیب در رفتار ایران تغییر ایجاد شود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی مسئله حقوق بشر را از دیگر مسائلی دانست که آمریکایی ها ما را متهم به عدم رعایت آن می کنند و برای نمونه حجاب و جلوگیری از خوانندگی و ورود زنان به ورزشگاه ها را مثال می زنند.

عضو جبهه پایداری افزود: اگر ما این مسائل را بپذیریم به معنی تغییر در رفتار جمهوری اسلامی است که خود این تغییر رفتار به طور تدریجی منجر به تغییر در ساختار نیز خواهد شد.

هدایتخواه با بیان اینکه دشمنان برای تغییر ساختار جمهوری اسلامی نیز برنامه دارند، تصریح کرد: غربی ها با تحلیل خودشان تلاش می کنند تا با همراه کردن کسانی که در داخل با دیدگاه شان موافق بوده و تمایل به غرب دارند به مجلس خبرگان نفوذ کرده و اقداماتی انجام دهند که در ساختار نظام جمهوری اسلامی تغییر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه کسانی که با آمریکا و غرب کنار می آیند و چنین تفکری دارند لزوما خائن نیستند، اضافه کرد: مبنا و تحلیل این افراد اینگونه است که یک کشور در حال توسعه برای پیشرفت باید با دنیا که منظور غرب و در راس آن آمریکا است تعامل کند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، گفت: در این دیدگاه برای تعامل باید از برخی آرمانها دست برداشت و از حرف انقلابی زدن و شعار انقلابی دادن دست کشید.

عضو جبهه پایداری بیان سخنانی در رابطه با ” حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان ” ، ” حذف سپاه پاسداران و داشتن تنها یک ارتش در کشور ” و ” کاهش اختیارات رهبری ” را در راستای همین تغییر ساختار در نظام جمهوری اسلامی دانست.

هدایتخواه در پایان با اشاره به روشهای دستیابی غربی ها به این خواسته ها، خاطرنشان کرد: بزک کردن چهره آمریکا و القاء حاکمیت دوگانه و تفرقه در جامعه و به تعبیری قرار دادن مردم در مقابل رهبری از روشهای غربی ها برای دستیابی به این خواسته ها است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president