آوای جنوب

طی حکمی

شریعت‌پور رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت شد

۱۳۹۳۰۸۲۵۰۰۰۵۷۰_PhotoAطی حکمی عادل شریعت‌پور که تاکنون سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بود به عنوان رئیس این نهاد منصوب شد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان باشت که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار باشت و سایر اعضای شورای اداری در محل فرمانداری باشت برگزار شد عادل شریعت‌پور به عنوان رئیس اداره بنیاد شهید باشت معرفی شد.

سیدمصطفی مهدی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق این نهاد اظهار کرد: شریعت‌پور یکی از نیروهای توانا و مورد تأیید مردم باشت بوده که در این مدت سرپرستی خود توانسته است رضایت مردم را جلب کند و در سمت خود ابقاء و به ریاست منصوب شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به درخواست‌های مکرر مردمی در سطح شهرستان‌ها مبنی بر ساماندهی گلزارهای شهدا تصریح کرد: در سطح استان ۵۲۸ گلزار وجود دارد که تاکنون هزار و ۴۰۰ مزار در قالب ۳۶۱ گلزار ساماندهی شده، ۳۰ مزار در قالب ۲۰ گلزار در دست اقدام بوده و ۲۱۵ مزار در قالب ۱۳۰ گلزار نیز باقی‌مانده است که باید ساماندهی شود.

وی ادامه داد: اعتبارات ما در سال جاری قریب به ۹۵۰ میلیون بوده که تنها ۴۰۰ میلیون آن تحقق‌یافته لذا دلیل روند کند ساماندهی گلزارها کمبود بودجه‌ای است که در کل استان وجود دارد.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبار ساماندهی گلزار شهداها علاوه بر یک وظیفه یک افتخار برای ما است که در اولویت خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president